زندگی نامه شجاع خلیل زاده/فوتبالیست تیم ملی
زندگی نامه شجاع خلیل زاده/فوتبالیست تیم ملی
شجاع خلیل‌ زاده بازیکن فوتبال ایرانی است که در تاریخ ۲۴ اردیبهشت سال ۱۳۶۸ در قائمشهر به دنیا آمده است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،شجاع خلیل زاده متولد ۲۴ اردیبهشت ۱۳۶۸ در قائم شهر می باشد، تا مقطع فوق دیپلم تحصیل کرده و حالا با ۱۸۲ سانتی متر قد در پست میانی فوتبال بازی می کند و تجربه حضور در سپاهان و تراکتور را دارد و حالا پرسپولیسی می باشد.

شجاع خلیل زاده فوق دیپلم دارد و در منطقه بهنمیر بابلسر بدنیا آمده است، یک خواهر و دو برادر دارد. او فوتبال حرفه ای خود را از مس رفسنجان شروع کرد و به وسیله مرفاوی مربی وقت مس کرمان به این تیم در لیگ برتر پیوست و پس از پیوستن به سپاهان و بازی در این تیم خیلی زود به یکی از برترین مدافعان ایران تبدیل شد. 

شجاع خلیل زاده معتقد است که تیم پرسپولیس به پیشرفت او کمک شایانی کرده است، بگونه ای که در این زمینه می گوید:« تمامی بازیکن ها دوست دارند در این تیم بازی کنند، من هم شامل همه هستم. من به همراه بازیکن های سخت کوش این تیم در تلاش هستیم تا پیشرفت بیشتری را برای تیم پرسپولیس رقم بزنیم.» لازم به ذکر است که قد شجاع خلیل زاده ۱۸۲ سانتیمتر است و پیراهن شماره ۳ را در تیم پرسپولیس بر تن دارد و در پست هافبک میانی بازی می کند.

شجاع پیش از اینکه فوتبالیست شود، در کنار پدر خود به کشاورزی مشغول بوده است!

. شجاع از دوره کودکی به ورزش و ورزش کردن، اشتیاق خاصی داشته است. او در این باره می گوید: ” ورزش را با کشتی شروع کردم، اما از همان کودکی حتی زمانی که کشتی می گرفتم، تب فوتبال داشتم و هیجان آن مرا فرا گرفته بود! هیچ چیزی مثل فوتبال جواب اشتیاقم را نمی داد.

شجاع خلیل زاده در سال ۱۳۹۱ به واسطه ی کارلوس کیروش سرمربی سابق به تیم ملی راه پیدا کرد. او در اولین بازی خود در برابر تیم موزامبیک قرار گرفت، و با برد ۳ بر صفر مقابل این تیم توانست پیراهن این تیم را از آن خود کند. خلیل زاده همیشه دوست داشت تا در تیم ملی فوتبال بازی کند. او در این زمینه چنین گفته است: «عملکرد من مهم است، من باید تلاشم را بکنم تا به تیم ملی راه یابم، ولی چه در تیم ملی باشم و چه نباشم امیدوارم همیشه موفقیت کسب کند و بدرخشد.»

Views: 23