زندگی نامه سینا سهیلی/با نام هنری سینا مهراد
زندگی نامه سینا سهیلی/با نام هنری سینا مهراد
سینا مهراد متولد ۱۲ آذر سال ۱۳۷۰ در تهران است. او فرزند سعید سهیلی کارگردان معروف سینمای ایران و برادر ساعد سهیلی بازیگر توانمند ایرانی است. سینا سالهاست که با نام فامیلی مهراد را برای خود برگزیده و با این نام در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت می کند.

به گزارش پایگاه خبری شباویزسینا مهراد متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۰ در تهران و فرزند کارگردان معروف سعید سهیلی و مهناز منتظری است. وی دو خواهر و یک برادر به نام های صبا، سارا و ساعد دارد. ساعد برادر بزرگتر وی نیز بازیگر است.

سینا مهراد با اسم اصلی سینا سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون، متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۰ در تهران است. علت اینکه چرا سینا نام خانوادگی مهراد را برای خود انتخاب کرده است به طور واضح مشخص نیست؛ اما به نظر می‌رسد دلیل این کار، مشهور نشدن با نام و شهرت پدرش است و او می‌خواهد با تکیه بر علم و استعداد خود در حرفه بازیگری به محبوبیت برسد.

سینا مهراد اولین بار در سن ۴ سالگی در فیلم سینمایی «مردی شبیه باران» در کنار ابوالفضل پور عرب بازیگری را شروع کرد. در همان دوران کودکی، نقش های کوتاهی را در چند فیلم سینمایی بازی کرد تا اینکه به دلیل تحصیل ، حدود ۴، ۵ سال از بازیگری کناره گیری کرد و نهایتا در سن ۱۹ سالگی، فعالیت خود را با تئاتر از سر گرفت.

وی علاوه بر بازیگری، به عنوان دستیار کارگردان برخی از فیلم های پدرش نظیر «گشت ارشاد ۱» نیز فعالیت داشته است.

سینا مهراد با نام اصلی سینا سهیلی اولین بار در سریال «سایه بان» در تلویزیون حضور پیدا کرد؛ حامد عنقا (نویسنده) و بهرنگ توفیقی (کارگردان) بازی وی را در این سریال دیدند و او را برای نقش حامد در سریال «پدر» انتخاب کردند که باعث به شهرت رسیدن این بازیگر شد.

سینا سهیلی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

Views: 28