زندگی نامه سیروان خسروی/خواننده و نوازنده پاپ و راک
زندگی نامه سیروان خسروی/خواننده و نوازنده پاپ و راک
سیروان خسروی متولد ۴ مرداد ۱۳۶۱ در تهران ، آهنگساز و خواننده پاپ راک است، تحصیلکرده مقطع دیپلم ریاضی و دانشجوی انصرافی سال سوم دانشگاه از رشته اقتصاد نظری می باشد که حالا کار مدلینگ هم انجام می دهد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سیروان خسروی متولد ۴ مرداد ۱۳۶۱ در تهران میباشد. مادرش سنندجی و پدرش جوانرودی است. اصالتا کرد است. او خواننده سبک پاپ، تنظیم کننده، آهنگساز ، صدابردار ایرانی است. سیروان خسروی برادر بزرگ زانیار خسروی می باشد، که خواننده سبک پاپ و رپ است. 

سیروان از همان دوران کودکی به موسیقی علاقمند شد و به ویژه عاشق آهنگ کارتون شیرشاه و صدای التون جان بود. همین امر سبب شد تا خانواده او از سن ۱۱ سالگی او را برای آموزش موسیقی به کلاس‌های اوی جونیو، استاد ایتالیایی موسیقی ساکن تهران بفرستند و سیروان به مدت چهار سال نزد این استاد مقدمات موسیقی و نواختن کیبورد را فراگرفت. سیروان خسروی پس از آن با کاوه یغمایی آشنا شد و در سن ۱۶ سالگی نزد این هنرمند با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد.

وی همزمان با تنی چند از دوستان خود یک گروه راک زیر زمینی را تشکیل داد که در آن به اجرای قطعات گروه‌های مطرح راک نظیر بیتلز، پینک فلوید و دایر استریتس می‌پرداختند. در سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ به عنوان نوازنده کیبورد در دو کنسرت کاوه یغمایی حضور یافت و این اولین تجربه حرفه‌ای او به عنوان نوازنده بود. اندکی بعد وی در جریان ضبط آلبوم «مترسک» کاوه یغمایی حضور یافت و همین امر سبب شد تا انگیزه‌ای برای ساخت آلبوم شخصی خود پیدا کند.

سیروان اسفند ۱۳۸۸ وقتی ۲۷ ساله بود اولین کنسرت خود بنام «آنپلاگد» را در برج میلاد برگزار کرد که با استقبال فوق العاده طرفدارانش مواجه شد. او یکسال بعد در فیلم «سوت پایان» نیکی کریمی نقش کوتاهی را بازی کرد تا اینکه سال ۱۳۹۰ با تنظیم و آهنگسازی تیتراژ سریال ساختمان پزشکان شناخته شد.

سیروان حالا یک استودیوی شخصی دارد که بیش از آن که تجهیزات و وسایل مدرن و عجیب و غریب داشته باشد ، نوازنده و آهنگسازی دارد که کارش را خوب بلد است. او معتقد است امکانات عجیب و غریب به درد نمی خورد ، بیشتر مهارت و تجربه است که حرف اول را می زند

Views: 13