زندگی نامه سید مجید حسینی/فوتبالیست تیم ملی
زندگی نامه سید مجید حسینی/فوتبالیست تیم ملی
مجید حسینی بازیکن فوتبال ایرانی که درحال حاضر در تیم ترابزون‌اسپور عضویت دارد. حسینی سابقه بازی در استقلال تهران و تیم ملی را در کارنامه فوتبالی خود داراست.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مجید حسینی بازیکن فوتبال، متولد ۳۱ خرداد ۱۳۷۵ در استان البرز و شهر کرج است. مجید حسینی اکنون در باشگاه ترابزون‌اسپور و در پست مدافع بازی می‌کند.

فوتبالش را زمانی که ۹ سال سن داشت در تیم آکادمی سایپا در کرج آغاز کرد. در مدرسه فوتبالی که عوامل باشگاه سایپا تاسیس کرده بودند و درحال جذب داوطلب و علاقمندان فوتبال بودند مجید حسینی در این مدرسه ثبت نام شد. بعد از طی کردن مراحل مختلف سنی وارد تیم جوانان سایپا گردید و به مدت پنج سال در رده نوجوانان و جوانان تیم سایپا فوتبال بازی کرد.

مجید حسینی در سال ۱۳۹۳ و در سن ۱۸ سالگی به تیم جوانان استقلال تهران راه پیدا کرد و سپس توسط پرویز مظلومی به جمع بزرگسالان استقلال اضافه شد. او در طول آن فصل فقط در سه بازی لیگ برتری (در مجموع ۸۶ دقیقه) به میدان رفت. اولین حضور حسینی در ترکیب استقلال بازی با پیکان بود که کمتر از یک دقیقه به زمین آمد. دیداری که با تک گل دقیقه ۹۵ سجاد شهباززاده با حساب یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

در فصل ۹۵–۱۳۹۴ به صورت قرضی از از تیم استقلال در باشگاه فوتبال راه‌آهن بازی می‌کرد ۹ بازی برای این تیم در لیگ برتر خلیج فارس به میدان رفت تونست ۱ گل هم بزند.

در فصل (۱۳۹۵–۱۳۹۶) به تیم استقلال بازگشت در این فصل اغلب نیمکت سهم حسینی بود، در دربی ۸۴ در لحظات پایانی پس از اخراج سید مهدی رحمتی و اتمام تعویض‌ها رحمتی دستکش و پیراهن خود را برای چند لحظه به مجید حسینی داد و وی بجای رحمتی درون دروازه ایستاد و این چند لحظه طول نکشید و سوت پایان به صدا درآمد.

او در فصل ۱۳۹۶–۱۳۹۷ نیز عملکرد بسیاری خوبی داشت؛ او به همراه روزبه چشمی از ستون‌های خط دفاعی استقلال بود و در ثبت کلین شیت‌های سید حسین حسینی نقش داشت. به طوری که در برخی از بازی‌ها به دلیل مصدومیت حاضر نبود خط دفاعی استقلال آسیب‌پذیر بود؛ با درخشش او در این فصل برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد.

مجید حسینی در ۱۳۹۷/۵/۸ به تیم ترابزون اسپور پیوست،

Views: 41