زندگی نامه سوگل طهماسبی/ازدواج و زندگی هنری
زندگی نامه سوگل طهماسبی/ازدواج و زندگی هنری
سوگل طهماسبی بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی بزرگ‌شدهٔ اهواز و دارای فوق‌دیپلم گرافیک است. سال اول دبیرستان در اهواز موفق به دریافت جایزه از جشنوارهٔ تئاتر استان می‌شود

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سوگل طهماسبی متولد ۲۵ بهمن ماه سال ۱۳۶۴ در شهر اهواز است و اصلاتا بختیاری است. او بزرگ شده شهر اهواز است و در سن ۱۶ سالگی به همراه خانواده ساکن تهران شده است، فارغ التحصیل رشته گرافیک در تهران و دانشجوی انصرافی رشته تدوین است.

سوگل فعالیت هنری و بازیگری اش را از سال ۱۳۸۱ با بازی در سریال روزگار قریب به کارگردانی کیانوس عیاری شروع کرد.

سوگل با بازی در سریال فاصله ها در سال ۱۳۸۹ توانست به شهرت برسد و بسیار دیده شد.

سوگل طهماسبی در مرداد ۹۸ و مصادف با عید قربان ازدواج کرد و عکس های روز عقدش را اینستاگرام منتشر کرد. او در سن ۳۴ سالگی ازدواج کرده است و عکس هایی از لباس عقد و حلقه اش منتشر کرد ولی هیچ عکسی از همسرش منتشر نکرد.

سوگل طهماسبی در سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار و در کنار بازیگرانی همچون داریوش فرهنگ، علی دهکردی و … ایفای نقش کرد.

او پس از بازی در این سریال ادعا کرد که از سوی همکاران در دفاتر تهیه فیلم و سریال به دلیل بازی در این سریال مورد سرزنش قرار گرفته است و مورد تحریم قرار گرفته است.

طهماسبی در یک گفتگو با اعتراض به برخورد غیرمنصفانه برخی کارگردان ها با نوع حجاب در سینما از حق هر بازیگر خانم در انتخاب نوع پوشش خود دفاع کرد

می گوید من خیلی از نقش ها را به خاطر داشتن مقنعه از دست دادم.

Views: 32