زندگی نامه سردار آزمون/زندگی شخصی و حرفه ای
زندگی نامه سردار آزمون/زندگی شخصی و حرفه ای
سردار آزمون در 11 دی ماه 1373 در گنبدکاووس واقع در استان گلستان به دنیا آمد. او یک ترکمن اصیل است که به این اصالت افتخار می کند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سردار آزمون در تاریخ یازدهم دی ماه ۱۳۷۳ در گنبد کاووس استان گلستان متولد شده است. او به قدری به فوتبال علاقه داشت که از ۹ سالگی پا به توپ شد و توانست در نوجوانی وقتی ۱۷ سال بیشتر نداشت از تیم سپاهان به روبین کازان روسیه لژیونر شود. تحصیلات دانشگاهی سردار آزمون در رشته مدیریت ورزشی دانشگاه روسیه ناتمام ماند چراکه او از دانشجویان انصرافی است. این فوتبالیست کشورمان متاهل است.

در اولین فصل حضورش در زنیت موفق شد با این تیم در لیگ به مقام قهرمانی برسد

در دومین فصل خود موفق شد به قهرمانی در لیگ برتر ، جام حذفی و نایب قهرمانی سوپرجام روسیه دست یابد و با زدن ۱۷ گل به‌عنوان آقای گل لیگ روسیه انتخاب شد

او از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ به مدت ۴ سال در زنیت، در ۷۹ بازی برای به میدان رفت و توانست در یک آمار فوق العاده ۵۲ گل نیز بثمر رساند

در ۴ مهر ۱۴۰۲، سردار آزمون در استوری اینستاگرامش اعلام کرد که فرزندش به دنیا آمده و دختر است. همچنین او و همسرش نام دخترشان را نوا انتخاب کردند.

سردار همیشه به علاقه‌اش برای سوارکاری اشاره می کند و حمایت های او از اسب سواران و مسابقات اسب سواری نشان می دهد به شدت پیگیر این ورزش است.

او سه اسب به نام های ژیوانا، سریک و راتیکا در ایران دارد که در مسابقات کورس گنبد شرکت می کنند.

Views: 19