زندگی نامه ستاره پسیانی/مرور بر زندگی هنری
زندگی نامه ستاره پسیانی/مرور بر زندگی هنری
ستاره پسیانی متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۴ در تهران ، بازیگر جلوی دوربین و تئاتر است، دیپلمه گرافیک از هنرستان سوره و فارغ التحصیل دانشگاه وارنژ روسیه می باشد که از تئاتر شروع کرد با سینما مشهور شد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،ستاره پسیانی متولد ۱۷ شهریور ماه سال ۱۳۶۴ در تهران است. او در یک خانواده کاملا هنری متولد شده است .وی از کودکی به خاطر شغل هنری پدر و مادرش بود که باعث گردید بازیگری را در همان ابتدای زندگی خود تجربه کند و با حضور دو مربی کار کشته و حرفه ای (پدر و مادرش) توانست اصول صحیح این حرفه را یاد بگیرد و در عرصه سینما و تلویزیون بدرخشد.

او بخاطر شغل پدر و مادر از همان بچگی در سال ۱۳۶۹ وارد تئاتر شد . او میگوید : بزرگ‌تر که شدم یعنی از ۱۵ سالگی بازیگری برایم جدی‌تر شد چون نقش‌های جدی به من سپرده می‌شد، نقد می‌شدم و با خودم فکر کردم الان بازیگری‌ام جدی شده چون دیگران هم جدی گرفته‌اند.


وی از بازیگران جوان و موفق در عرصه تئاتر است بازیگری که با ۱۴ سال سابقه کاری در این حیطه توانست, جایگاه خود را ثابت کند و در جشنواره تئاتر فجر جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کند.

ستاره پسیانی بازیگری را با تئاتر در سال ۱۳۶۹ وقتی که ۵ ساله بود شروع کرد و یکسال بعد در سال ۱۳۷۰ با فیلم بهترین بابای دنیا داریوش کاردان وارد سینما شد.

او سپس در همین پنج سالگی پیشنهاد بازی بهرام بیضایی برای فیلم مسافران را بخاطر ترس از چشمان این کارگردان قبول نکرد.

سال ۱۳۷۸ وقتی ۱۴ ساله بود با حضور در سریال همه بچه های من به کارگردانی مرضیه برومند اولین نقش جدی و حرفه ای خود را تجربه کرد.

خانوم پسیانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد ولی در مورد شرایط همسر آینده اش می گوید که قیافه برایش مهم نیست اما باید خوش قد و بالا باشد

این بازیگر در حوزه نمایش خانگی حضوری فعال دارد و در آثار زیادی به ایفای نقش پرداخته است. از برجسته‌ترین آثار ستاره به عنوان بازیگر در این حوزه می‌توان به ایفای نقش نقره در سریال جیران ساخته حسن فتحی اشاره کرد. این سریال جدا از حواشی که داشت، پس از پخش بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

Views: 13