زندگی نامه سارا رسول زاده/بازیگر
زندگی نامه سارا رسول زاده/بازیگر
سارا رسول زاده متولد ۱۸ شهریور ۱۳۶۸ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی می باشد که با تئاتر شروع کرد و با شبکه خانگی به شهرت رسید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سارا رسول زاده متولد ۱۸ شهریور ۱۳۶۸ است او اصالتی تبریزی دارد اما در تهران بدنیا آمده است و راست دست می باشد.تحصیلات خود را در رشته مدیریت صنعتی لیسانس و در رشته کارگردانی فوق لیسانس خود را دریافت کرد.

سارا رسول زاده در یک خانواده ۶ نفره به عنوان بچه ی ته تغاری بدنیا آمده ، پدر ایشان سالهاست فوت کرده اند، ایشان دو خواهر و یک برادر بزرگتر دارد که همه تحصیل کرده اند اما نه در رشته هنری.

این بازیگر ابتدا تئاتر عروسکی را از نوجوانی و به صورت جدی شروع کرد و تا دانشگاه آن را ادامه داد تا اینکه در سن ۲۱ سالگی با ورکشاپ دکتر علی رفیعی و انتخاب شدن از بین ۴۰ نفر حاضر در آنجا موفق شد تا در تئاتر یرما نقش بگیرد و دو سال کنار این کارگردان فعالیت کند.

اما او پیش از این جلوی دوربین رفته بود! نخستین باری که خانم رسول زاده مقابل دوربین قرار گرفت در مقام بازیگری نبود بلکه او باید مجری می‌شد! در سال ۱۳۸۸ این بازیگر برای مجری گری تست داد و مدتی در برنامه کودک ترمه طلا فعالیت کرد.

نخستین نقشی که این بازیگر در آن ایفای نقش داشت، هاجر همسر براتعلی در سریال پرده نشین بود که اولین تجربه بازیگری مقابل دوربین خانم رسول زاده در سال ۱۳۹۳ محسوب می‌شود. در سال ۱۳۹۵ این هنرپیشه در نقش هدیه (فریبا) سریال پرطرفدار نمایش خانگی عاشقانه حضور پیدا کرد و برای بازی در آن نامزد بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی جشن حافظ شد و این از افتخارات سارا رسول زاده است.

خانم سارا رسول زاده در سال ۹۶ برا بازی در سریال شبکه خانگی عاشقانه نامزد بهترین بازیگر زن بخش درام شد که در نهایت جایزه به خانم ساره بیات رسید

Views: 27