زندگی نامه رضا بهرام/خواننده پاپ
زندگی نامه رضا بهرام/خواننده پاپ
رضا بهرام نام هنری رضا هلاورجانی، از خواننده های جوان معروف کشورمان است که در مدت بسیار کوتاه موفق شد مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب کند و امروزه یکی از محبوب ترین خواننده های پاپ ایرانی است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام خواننده پاپ و آهنگساز محبوب و خوش صدای ایرانی است که در بیستم دی ماه سال ۱۳۷۰ در یزد متولد شد. او دو خواهر ورزشکار دارد که یکی از او بزرگتر و دیگری کوچکتر است. بهرام در ۱۴ سالگی پدر خود را از دست داد.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد می باشد، از ورزش فوتبال شروع کرد و کم کم سمت موسیقی آمد.

رضا پس از فوت پدرش به ورزش فوتبال روی آورد. در تیم های فولاد یزد و فولاد خوزستان بازی کرد ولی به دلیل مصدومیت از فوتبال کناره گیری کرد.

سبک کار رضا بهرام در موسیقی تلفیقی بوده و برای همین است که با جان دلها می نشیند.

صدای خاص و اجرای توانمند و متبحرش باعث شد تا خیلی زود پیشرفت کرده و طرفداران زیادی را جلب کند

رضا بهرام با حمایت های پدرش از نوجوانی به موسیقی روی آورد ولی از سال ۱۳۸۸ بطور جدی به این هنر پرداخت.

از سال ۱۳۹۳ قطعه هایی منتشر نمود و در سال ۱۳۹۶ در اجرای آهنگ گلی با آرش و مسیح همخوانی کرد.

در سال ۱۳۹۷ با انتشار اولین ترانه اش به نام از عشق بگو به محبوبیت بسیار رسید و معروف شد. در همان سال آهنگ مو به مو که تیتراژ پایانی سریال ممنوعه بود را خواند که موجب رشد و پیشرفت او شد. این ترانه زیبا در لیست پر دانلود ترین موزیک های سایت های ایرانی قرار گرفته است.

در حال حاضر موسسه هنری ققنوس اسپانسر او است. پس از کسب مجوزهای لازم، ۱۳ تیر ۱۳۹۸ اولین کنسرت خود را در جزیره کیش اجرا نمود.

بهرام در اینستاگرامش کلیپ های اجرای زنده خود را با صدای طبیعی و بدون افکت منتشر کرده که نشان دهنده مهارت او در خوانندگی است.

رضا بهرام حدودا از سال ۹۳ شروع به انتشار قطعه های صوتی خود کرد اما هیچکدام باعث نشد تا پیشرفتی در کارش حاصل شود. تا اینکه در سال ۹۶ یک اتفاق باعث شد تا او به عرصه موسیقی قدم بگذارد. او در این سال به عنوان همخوان در آهنگ گلی از از آهنگ های خوانندگان آرش و مسیح حضور داشت که همین اتفاق راه پیشرفت را برای او باز کرد. اولین ترانه رسمی رضا بهرام قطعه از عشق بگو است که در ۲۹ تیر سال ۱۳۷۹ منتشر شد. این آهنگ سریعا محبوب شد و در نهایت به معروفیت رضا بهرام در عرصه موسیقی انجامید.

تنظیم کننده آهنگ از عشق بگو مسعود جهانی است و همانطور که می دانید از آهنگسازان و تنظیم کنندگان شاخص در عرصه موسیقی محسوب می شود. اولین تیتراژ سریالی رضا بهرام، تیتراژ سریال ممنوعه از شبکه پخش خانگی بود که به رضا بهرام این امکان را داد تا صدای دل انگیز خویش را به گوش همگان برساند.

نام آهنگی که برای این سریال تدوین و تهیه شده بود قطعه مو به مو است که هم اکنون در لیست پر دانلود ترین موزیک سایت های ایرانی قرار گرفته است. این آهنگ مربوط به تیتراژ پایانی این سریال است. بعدها او توانست مجوز برگزاری کنسرت را به کمک موسسه هنری ققنوس ( ایران کنسرت) اخذ کند.

اولین کنسرت او در سیزدهم تیر ماه سال ۱۳۹۸ در تالار مجلل پرشین واقع در جزیره کیش برگزار شد. سبک موسیقیایی این خواننده تلفیقی بود و شاید همین بر محبوبیت او افزوده است.

سبک موسیقایی این خواننده به خواننده معروف اشوان بسیار نزدیک بود و حتی شباهتی نیز در صدای آنها وجود دارد. این دو خواننده در حال حاضر در رده محبوب ترین خوانندگان پاپ ایرانی قرار گرفته اند.

Views: 12