زندگی نامه رامین رضائیان/زندگی شخصی+حواشی
زندگی نامه رامین رضائیان/زندگی شخصی+حواشی
رامین رضاییان در روستان سمسکنده ساری در یک خانواده فرهیخته به دنیا آمد، پدرش پزشک بازنشسته است و مادرش خانه دار و تنها یک خواهر بزرگتر از خود دارد. و تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ادامه داده است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،رامین رضاییان سمسکندی متولد ۲۷ اسفند ۱۳۶۸ در ساری بازیکن فوتبال اهل ایران است. در یک خانواده ۴ نفره با پدری پزشک به نام عین الله رضاییان و یک خواهر بزرگ شده است. قد او ۱۸۵ سانتی متر است.

او در حال حاضر مجرد است و قصد دارد بعد از اینکه فوتبال را به پایان رساند و به عنوان بازیکن به این حرفه ادامه نداد ازدواج کند.عکس‌های منتشرشده به نام رامین رضاییان و همسرش، همگی عکس‌هایی است که او با نزدیکان و هوادارانش دارد.

او با انجام دادن ۹۸ بازی رسمی و به ثمر رساندن ۷ گل در باشگاه صبای قم، فوتبال حرفه‌ای خود را آغاز کرد.

رامین رضاییان ۵۴ بازی رسمی برای باشگاه راه‌آهن انجام داده‌است و ۱۱ گل نیز در طول حضورش در این تیم به ثمر رسانده‌است؛ پس از چند نمایش موفق در راه‌آهن (فصل۲۰۱۴–۱۵)، رامین رضاییان توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران دعوت شد. در همان سال رامین رضاییان به عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ برتر دوره چهاردهم شناخته شد.

در تیرماه ۱۳۹۵، وی با اینکه برای فصل بعد هم با پرسپولیس قرار داد داشت ولی با توجه به بندی که در قرار دادش بود این قرارداد را به صورت یک طرفه فسخ کرد و به باشگاه چای‌کار ریزه‌اسپور ترکیه پیوست. رضائیان که به همراه ریزه اسپور به اردوی اتریش نیز رفته بود، بعد از مشکلاتی که با این تیم داشت، قراردادش را فسخ کرد؛ و به تیم سابقش بازگشت.

او به‌دلیل تنبیه انضباطی که در پی درگیری لفظی با علی علیپور بود از پرسپولیس اخراج شد.

رامین رضاییان در تاریخ ۹ ژوئیه ۲۰۱۷ با یک قرارداد دو ساله به باشگاه اوستنده بلژیک پیوست. وی در فصل ۲۰۱۸–۲۰۱۷ لیگ ژوپیتر بلژیک برای تیم اوستنده به میدان رفت و اولین دیدار خود را روز هشتم مرداد ماه انجام داد. همچنین تا به اینجا کار یکی از مهم‌ترین بازی‌های رامین رضاییان برای اوستنده در برابر المپیک مارسی بود؛ و اولین گل خود را در برابر لوکرن به ثمر رساند.

Views: 91