زندگی نامه دنیا مدنی/بازیگر و طراح لباس
زندگی نامه دنیا مدنی/بازیگر و طراح لباس
دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ در تهران ، بازیگر سینما ، تلویزیون و طراح است فارغ التحصیل رشته طراحی لباس در مالزی و جهاد دانشگاه تهران می باشد که در سینما مدتی دستیار طراح لباس بود و حالا بازیگری می کند و مزون دارند

به گزارش پایگاه خبری شباویز،دنیا مدنی در تاریخ ۱۳ تیر ۱۳۶۹ در تهران دیده به جهان گشود. مادر دنیا، رویا تیموریان نام دارد که در ابتدا با میرولی الله مدنی ازدواج کرد و ثمره ی این ازدواج، دو دختر به نام های درنا و دنیا بود. پس از گذشت مدتی این زوج از هم جدا شدند. رویا تیموریان مجددا در سال ۸۲، زندگی مشترکی را با مسعود رایگان تشکیل داد ولی عاقبت، این ازدواج هم به جدایی ختم شد.

دنیا مدنی در رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی، فارغ الحصیل شده است و در کار طراحی لباس به صورت حرفه ای فعالیت دارد.

در سال ۱۳۹۱ وقتی ۲۲ ساله بود اولین بار با سریال «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی کنار طراحی لباس ، بازیگری را تجربه کرد. وی مدیون منوچهر هادی است و اکنون در سال ۱۳۹۷ در سریال رهایم نکن مشغول ایفای نقش شد.

وی با گذشت زمان در فیلم سینمایی مفت آباد بازیگر شد و پژمان تیمورتاش یک نقش خوب به دنیا داد تا بتواند به دنیای بازیگری ایرانی به صورت رسمی وارد شود البته ناگفته نماند که مادرش زحمات زیادی برای بازیگر شدن دخترش کشیده است.

دنیا مدنی مدیریت مجموعه ای بنام دنیا گالری را برعهده دارد که در زمینه طراحی و فروش لباس فعال است ؛ مکان این مجموعه در ونک پارک میباشد.

این بازیگر فعلا مجرد است و همسر ندارد. البته شایعاتی در مورد ازدواج او با علیرضا کمالی نژاد در شبکه های اجتماعی مطرح شده است که درست نمی باشد.

Views: 8