زندگی نامه حمید صفت/از زیرزمین تا بازیگری در تلویزیون
زندگی نامه حمید صفت/از زیرزمین تا بازیگری در تلویزیون
بیوگرافی حمید صفت خواننده حمید صفت متولد ۱۸ مرداد ۱۳۷۲ در تهران ، خواننده و آهنگساز است، خودش را یک دهه هفتادی یاغی معرفی می کند که با موسیقی زیرزمینی غیرمجاز معروف شد اما یک دعوای خانوادگی و قتل ناخواسته او را به حاشیه برد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،حمید صفت متولد ۱۸ مرداد ۱۳۷۲ در تهران ، خواننده رپ و آهنگساز ایرانی است، او یک دهه هفتادی که خیلی زود معروف شد ، چهره ای متفاوت که فعالیت اش زیرزمینی و غیرمجاز است اما هوادارانش زیادن ، تیپ حمید صفت ایتالیایی ایرانی (کلاسیک مدرن) است و از خواننده های جنجالی ایرانی است.

وی در سنین کودکی بود کـه پدر و مادرش از یک دیگر جدا شدند. مادر حمید صفت تا سال ۱۳۸۴ با فردی بنام هوشنگ ازدواج کرد و با او در کشور آلمان زندگی میکرد. حمید صفت می گوید: مادرم صدای خوبی دارد و خواهرم نیز کارگردان اسـت و بیشتر ویدیو کلیپ ‌ها رو با راهنمایی او می‌سازم.

حمید صفت فعالیت موسیقایی‌اش را از زمانی کـه تحصیلات راهنمایی داشت همراه با پسر دایی‌اش بنام علی رهرو آغاز کرد. او چند سال پیش موسیقی رپ رابا امیررضا محسنی فر شروع کرده و نخستین آهنگش بنام خیابانی‌ها را ارائه داد. او می گوید الگویش افرادی مثل امینم و فیفتی سنت هستند. هم چنین در رابطه با سبک رپ گفته اسـت کـه رپ بـه روحیه‌اش خیلی نزدیک اسـت.

او می گوید خواندن رپ باعث میشود از لحاظ روحی تخلیه شود. وی قرار بود از جمله بازیگران نمایش لامبورگینی بـه کارگردانی سیامک صفری باشد کـه در مجموعه‌ی شهرزاد تهران روی صحنه رفت. با این کـه رپر‌ها در ایران مجاز بـه اجرا نیستند، ولی او فقط یک شب روی صحنه رفت و اجرا داشت ولی پس ازآن از همکاری با گروه محروم شد.

حمید صفت با روی کار آمدن فیلم “چ” و خواندن آهنگ “چ” که متناسب با فیلم هم بود با لباس چیریکی موزیک ویدیو آن را هم اجرا کرد. این خواننده بعد از آن چندین آهنگ دیگر هم خواند که در آخرین آهنگ با امیرعباس گلاب خواننده تیتراژ سریال ستایش ۱ همکاریی کردند. عبارات و تکست به کار رفته در قسمت رپ این آهنگ طوری بود که تقریبا همه تکست مربوط به حمید صفت روی زبان‌ها افتاد.

حمید می‌گوید چمران را خیلی دوست دارم و از ایشان خیلی درس می‌گیرم. بیشتر به قسمت چریک بودن زندگی ایشان علاقه‌مندم و به خاطر اثبات این درس‌پذیری موزیک ویدیویی را در سبک و استایل دکتر چمران به صورت چریکی منتشر کرده‌ام.

حمید صفت چندی پیش با ناپدری اش درگیر می شود که در نتیجه پدرش با شی سختی که به سرش اصابت می کند فوت می کند. حمید صفت به اتهام قتل روانه زندان می شود، وی در خرداد سال ۱۳۹۷ حمید صفت با وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

صفت علاوه‌بر خوانندگی، در زمینه بازیگری نیز فعالیت داشته است. جدیدترین تجربه بازیگری صفت، سریال “اژدها هفت سر” است که به تازگی در حال پخش است.

Views: 306