زندگی نامه حسین مهری/زندگی شخصی وهنری
زندگی نامه حسین مهری/زندگی شخصی وهنری
حسین مهری متولد 23 آبان ماه سال 1363 است، به گفته خودش سابقه ای 18 ساله در عرصه تئاتر دارد. او اولین بار در نقش عباس در سریال زیر هشت به مخاطبین معرفی شد و در 2 سریال تا ثریا و پنجره همزمان ایفای نقش نمود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،حسین مهری متولد ۲۳ آبان ماه سال ۱۳۶۳ است. وی تحصیلات خود را در مقطع دیپلم به پایان رسانید و با سماجت تمام کار بازیگری را شروع کرد و اکنون یکی از آینده های سینمای ایران می باشد.

خانواده حسین مهری ۵ نفره است و دو برادر به نام های مهدی و مهران دارد، پدرش اهل ساوه و مادرش اهل تبریز است. محمد علی مهری پدر حسین مهری در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۹ فوت کرد.

او در سن ۱۴ سالگی بازیگری در سینما را با فیلم عشق + ۲  در کنار بازیگرانی چون مرحوم امین تارخ، فاطمه معتمدآریا و ویشکا آسایش تجربه نمود. در سال ۱۳۸۵ برای نقشی در سریال ما چند نفر به کارگردانی فیاض موسوی انتخاب شد. در این سریال علاوه بر حسین مهری بازیگرانی چون مهدی پاکدل، سام درخشانی، شبنم قلی‌خانی، مرحوم اسماعیل شنگله، افسانه ناصری، آزاده صمدی و عبدالرضا اکبری به ایفای نقش پرداختند.

او بعد از اولین تجربه خود در جلوی دوربین , به کانون پرورش فکری و هنری حر رفت و با چهره هایی چون عباس غزالی ، امیر رونقی و شاهین صمدپور هم دوره بود.مهری در سال ۱۳۸۹ با نقش آفرینی در سریال زیر هشت سیروس مقدم دیده شد تا اینکه در سال ۱۳۹۱ با سریال زمانه و ایفای نقش در کنار پریناز ایزدیار در نقش سینا به شهرت رسید.

او بازی در سریال بالهای خیس را بدترین انتخاب و بزرگترین اشتباه در کارنامه هنری خودش میداند و معتقد است ضعف کارگردانی در این سریال به بازی او ضربه زده است. حسین مهری در سریال و فیلم معراجی ها مسعود ده نمکی نقش یک بچه مایه دار تهرانی رو بازی می کرد که به شدت ترسو بود و برای فرار از هر موقعیتی حاضر بود پول خرج کند.

حسین مهری در آذر ماه ۱۳۹۱ وقتی ۲۸ ساله بود با همسرش که در عرصه هنری حضور ندارد ازدواج کرد که ثمره این زندگی پسری به نام حامین مهری متولد سال ۱۳۹۶ است. 

Views: 45