زندگی نامه حدیث میر امینی/زندگی شخصی و ازدواج با مجتبی رجبی
زندگی نامه حدیث میر امینی/زندگی شخصی و ازدواج با مجتبی رجبی
حدیث میرامینی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش است و به‌عنوان بازیگر به فعالیت‌های تلویزیونی و هنری می‌پردازد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،حدیث میرامینی بازیگر خوب سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۱۹ بهمن ۱۳۶۷ در شهر تهران است. حدیث میر امینی دختر یک خانواده پرجمعیت است، او سه برادر بزرگتر از خود دارد و فرزند چهارم خانواده می باشد، پدر او کارمند بازنشسته بانک و مادر محترمشان خانه دار هستند، به گفته این خانم بازیگر روابط خانوادگی آنها فوق العاده دوستانه و خوب است. 

حدیث میر امینی فارغ التحصیل رشته نمایش است و با حمایت پدرش و حضور در کلاس های حمید سمندریان کار بازیگری را از ۱۷ سالگی برای بازی در سریال «هویت» آغاز کرده است. اما اوج معروفیت او مربوط به سال ۱۳۸۸ و سریال «دلنوازان» است، حدیث میر امینی در زمان بازی در این سریال ۲۱ سال داشت و با سن کم توانست جایگاه خوبی در فیلم های تلویزیونی برای خود دست و پا کند.

حدیث میرامینی در ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ وقتی ۲۸ ساله بود با همکار خود مجتبی رجبی ۳۳ ساله ازدواج کرد ، آقای رجبی از دستیاری شروع کرده و حالا بازیگر تئاتر است، تنها فرزند این زوج با نام برنا رجبی در مرداد ۹۹ به دنیا آمد.

حدیث میر امینی به حسین سهیلی زاده و مهران مهام علاقه‌ی زیادی دارد و معتقد است که آن‌ها به او کمک زیادی کرده‌اند.

Views: 54