زندگی نامه ترلان پروانه/از بازی در تیزر تبلیغاتی تا بازیگری حرفه ای
زندگی نامه ترلان پروانه/از بازی در تیزر تبلیغاتی تا بازیگری حرفه ای
ترلان پروانه متولد 18 تیر 1377 در شیراز بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، ترلان پروانه در تاریخ ۱۸ تیرماه سال ۱۳۷۷ در شیراز متولد شد. در حال تحصیل رشته گرافیک اسـت، یک برادر بزرگ‌تر از خود بـه نام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار کـه علاقه زیادی بـه بازیگری داشت و پدرش مهندس اسـت.

وی به خاطر سیمای زیبایش از همان کودکی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. برای اولین بار در ۳ سالگی بطور اتفاقی خانمی در فرودگاه از چهره وی خوشش آمد و به مادرش پیشنهاد بازی ترلان را در یک تیزر تبلیغاتی شامپو داد و مادرش با علاقه قبول کرد بعد از مدتی جذب برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک شد.
این سر آغاز ورود ترلان پروانه به عرصه نمایش بود. پس از آن وی در برنامه‌های آموزشی شبکه یک و شبکه جام جم سیما به ایفای نقش پرداخت. او پس از نشان دادن استعدادهایش به طور جدی وارد عرصه نمایش و بازیگری شد.
ترلان پروانه فارغ تحصیل رشته گرافیک است. البته او می گوید برای افزایش مهارت در بازیگری فنون زیادی همچون زبان بدن، فن بیان، موسیقی، سوار کاری و هنر های رزمی را آموخته است و هرگز برای حرفه ای بودن در بازیگری درس و مدرسه اش را رها نکرد.
ترلان پروانه به صورت حرفه ای بسکتبال بازی می کند. از دوچرخه سواری هم لذت می برد و هر وقت که بتواند آن را انجام می دهد. همچنین اسب سواری هم از ورزش های مورد علاقه او می باشد.

شایعاتی در باره ازدواج این بازیگر با دوتن از فوتبالیست ها و یک بازیگر مرد پخش شد که همه تکذیب شدند و ایشان مجرد است.

Views: 5