زندگی نامه بیتا سحرخیز/بازیگر
زندگی نامه بیتا سحرخیز/بازیگر
بیتا سحرخیز متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۱ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس دبیری آموزش ابتدایی از دانشگاه تاکستان می باشد که در ۲۰ سالگی وارد کلاس بازیگری شد و سریال «ترانه مادری» به شهرت رسید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،بیتا سحرخیز متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۱ است . مدرک کارشناسی دبیری (ابتدایی) را گرفته ولی شغل اصلیش بازیگریست، او در شهر تهران به دنیا آمده و در آن بزرگ شده است.

او بر خلاف خانواده‌اش از دروان کودکی به هنر بازیگری علاقه‌مند بود. این خود دلیلی شد تا به جای حرفه معلمی بازیگری را دنبال نماید.

او در یک مصاحبه چنین ادغان کرد که: من حتّی در دوران دبیرستان هم جهت ورود به هنرستان هنر اقدام نمودم. امّا شرط آن‌ها این بود که حتماً باید یکی از اعضای درجه یک خانواده در عالم هنر باشند. به‌همین خاطر درسم را ادامه دادم و سپس در کلاس‌های بازیگری هم شرکت نمودم.

ذکر این نکته ضرورت دارد که بیتا سحرخیز هنوز در تئاتر تجربه بازیگری نداشته و تنها در سینما و تلویزیون به ایفای نقش پرداخته است. او در دوران دانشجویی بر خلاف موافقت خانواده در کلاس‌های آزاد بازیگری هنرمند فقید امین تارخ شرکت نمود.

او با شرکت در این کلاس‌ها و آموزش بازیگری توسط استاد تارخ موفق شد تا راهش را جهت ورود به عالم سینما و تلویزیون هموار نماید. بیتا سحرخیز در همین راستا چنین عنوان کرد که: این کلاس‌ها و شخص آقای تارخ انگیزه‌ای شد تا بتوانم در این حرفه دوام بیاورم.

به دنبال کلاس‌های آزاد بازیگری فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۴ در فیلم فقط چشمهایت را ببند به کارگردانی علیرضا امینی شروع نمود. این فیلم در ژانر خانوادگی و اجتماعی زندگی چند جوان را به تصویر می‌کشد

Views: 32