زندگی نامه بهنام بانی/شکستن رکورد فروش بلیط کنسرت در ۱۵دقیقه
زندگی نامه بهنام بانی/شکستن رکورد فروش بلیط کنسرت در ۱۵دقیقه
بهنام بانی خواننده خوش صدا و محبوب نسل جوان است که از کودکی نواختن موسیقی را در نزد پدرش شروع کرد. وی از سال 92 با آهنگ لحظه به لحظه به طور جدی کار خوانندگی اش را آغاز کرد. بهنام بانی خواننده ای خنده رو و مردمی است که همیشه کنسرت هایش با استقبال بی نظیری روبرو می شود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،بهنام بانی در تاریخ یازدهم مهر ماه سال ۱۳۶۶ در شهر دامغان، واقع در استان سمنان متولد شد. او در یک خانواده ی ۴ نفره به دنیا آمد. یک خواهر بزرگ تر از خودش دارد و جالب است بدانید که اختلاف سنی بهنام و مادرش تنها ۱۹ سال می باشد.

بهنام زمانی که هشت سال داشت همیشه سر صف مدرسه قرآن قرائت می کرد و از همان دوران کودکی رویای تبدیل شدن به یک خواننده بزرگ و اجرای کنسرت های متعدد را در سر می پروراند.

پدر بهنام نوازنده آکاردئون بود و وی را می توان به عنوان یکی از عوامل اصلی گرایش بهنام به موسیقی دانست. بهنام بانی زمانی که تنها ۱۰ سال سن داشت، زیر نظر پدرش به آموزش و تمرین موسیقی مشغول شد.

اما پس از گذشت چند سال، در دوران نوجوانی به صورت حرفه ای تر شروع به یادگیری موسیقی کرد که یکی از اساتید وی در آن زمان محمد نوری بود. اما پس از مدتی متوجه شد موسیقی سنتی سازگاری زیادی با روحیاتش ندارد، به همین خاطر علی رغم آموزش های زیادی که در حوزه ی موسیقی سنتی دیده بود، تصمیم گرفت مسیر خود را با موسیقی پاپ ادامه دهد زیرا اعتقاد داشت در موسیقی پاپ خیلی راحت تر می تواند فعالیت داشته باشد.

او مهندسی عمران است که سال ۸۴ در دانشگاه شاهرود شروع به تحصیل کرد و در دوران دانشجویی نیز در زمینه موسیقی فعال بود ولی به گفته خودش خوش شانس نبود و صدایش شنیده نشد، بهنام بانی به صدای ناصر عبدالهی، حمید حامی و محمد اصفهانی علاقه دارد.

از سال ۱۳۸۵ وقتی ۱۹ ساله بود همزمان با دوران دانشجویی در شاهرود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آنها همکاری کرد. در اصل خواننده اول گروه روژان مهدی یغمایی بود که بعد از جدا شدن او از این گروه بهنام بانی خواننده اصلی گروه شد و با این گروه چندین کنسرت کوچیک را برگزار کرد

اولین آهنگ آقای بانی که باعث معروف شدن او شد آهنگ علاقه خاص بود ولی در عین حال آهنگ من یه دیونم با استقبال بیشتری مواجه شد. آهنگ عاشقم نیز باعث تثبیت جایگاه وی در بازار موسیقی ایران شد

بهنام بانی یکی از خواننده های جوان دنیای موسیقی است که خیلی زود توانست جایگاه خوبی در این حوزه کسب کند و اولین کنسرتش با شگفتی های زیادی همراه بود.

اولین کنسرت بهنام بانی ۲۰ مردادماه سال ۹۶ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و یکی از اتفاقات شگفت انگیز فروش تمام بلیت های این کنسرت در کمتر از ۱۵ دقیقه بود

بهنام بانی علاوه بر خوانندگی به دنیای فوتبال هم بسیار علاقه مند است و در تیم فوتبال هنرمندان بازی میکند و از میان تیم های فوتبال از طرفداران تیم فوتبال استقلال تهران است.

یکی از اتفاقات جالب دنیای فوتبالی بهنام بانی مربوط به بازی او در تیم هنرمندان مقابل تیم پرسپولیس بود که در این بازی هم گلی را به ثمر رساند و چهره او در لباس فوتبالی و شادی بعد از گل او دیدنی بود.

سریال پایتخت ۶ به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری نوروز سال ۹۹ روی آنتن شبکه سه سیما رفت و بهنام بانی اولین تجربه بازیگری اش را در این سریال به دست آورد. بهنام بانی در سریال پایتخت در نقش خودش مقابل دوربین رفت و این تجربه اگرچه بسیار کوتاه بود اما راه ورود او به دنیای بازیگری بود.

دومین تجربه بازیگری بهنام بانی در فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید سهیلی در سال ۹۹ رقم خورد. بهنام بانی در این فیلم سینمایی ایفاگر نقش یک خواننده است اما نقش جدی تری نسبت به پایتخت دارد و با گریمی متفاوت مقابل دوربین این فیلم سینمایی رفت و با امیر جعفری، پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی همبازی شد.

Views: 36