زندگی نامه بهشاد شریفیان/از مغازه لباس فروشی تا بازیگری
زندگی نامه بهشاد شریفیان/از مغازه لباس فروشی تا بازیگری
بهشاد شریفیان متولد ۲۱ مرداد ۱۳۴۵ در تهران، بازیگر است، زیر دیپلم است و کارش رو از شاگردی در لباس فروشی شروع کرد و حالا به بازیگر شناخته شده ای تبدیل شده و مغازه لباس با چند شاگرد هم دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،بهشاد شریفیان (متولد ۲۱ مرداد ماه ۱۳۴۵، تهران) بازیگر اهل ایران است، مدرک تحصیلی بهشاد شریفیان زیر دیپلم است که شغلش شاگردی در یک مغازه لباس فروشی بوده است ولی اکنون شغل اولش،بازیگری و شغل دومش یک مغازه لباس فروشی دارد،در خصوص رفتار با مشتریان میگوید: در تمام سالهای فعالیتم ،با مشتریانش نه به عنوان یک بازیگر سینما و تلویزیونبلکه بعنوان یک کاسب مردم دار رفتار می کند.

نخستین دفعه در سال ۱۳۶۷ توسط یکی از کسبه بازار ،به فیلم سینمایی طوبی معرفی شد و بازی کرد،بعد از سال ۱۳۷۰ به صورت جدی با اجرای تئاتری کار هنری اش را آغاز کرد.

نخستین تجربه بازیگری بهشاد شریفیان با مجموعه تلویزیونی،روزگار جوانی به کارگردانی اصغر فرهادی در سال ۱۳۷۷ ،در تلویزیون شکل گرفت و با مجموعه تلویزیونی متهم گریخت به شهرت رسید.

بهشاد شریفیان سالها پیش ازدواج کرده و متاهل است.وی در مورد مراسم ازدواجش می گوید: در روز عروسی ام،تا ساعت ۱۴ در مغازه بودم، وقتی رفتم خانه عاقد آمده بود،آن قدر دیر رسیدم که فقط تونستم سرم را بشویم،خوش بختانه همه چیز به خیر گذشت و روز بعد ۸ صبح در مغازه بودم.

سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۷ از جمله کارهای اخیر و دیده شده بهشاد شریفیان است. وی همچنین در یکی از سریال های نمایش خانگی به نام مانکن ساخته حسین سهیلی زاده نقش آفرینی می کند.

آقای شریفیان در این سریال نقش ناپدری نازنین بیاتی را برعهده دارد. سریال مانکن بسیار پرطرفدار بوده و هر دوشنبه از شبکه نمایش خانگی منتشر می گردد. امیرحسین آرمان از نقش آفرینان اصلی این سریال می باشد.

Views: 87