زندگی نامه بابک حمیدیان/عکس حمیدیان و همسرش مینا ساداتی
زندگی نامه بابک حمیدیان/عکس حمیدیان و همسرش مینا ساداتی
بابک حمیدیان متولد ۱۹ شهریور ۱۳۵۹ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که از تئاتر شروع کرد و با سینما درخشید و حالا همسرش هم بازیگر است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،بابک حمیدیان متولد ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر و فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی عاشق کتاب، فیلم و موسیقی است او مدرس بازیگری در آموزشگاه های آزاد نیز هست. ابتدا رشته ی دانشگاهیش زبان بود چرا که قصد داشت از ایران خارج شود.

بابک حمیدیان متاهل است. همسر بابک حمیدیان مینا ساداتی از بازیگران ایرانی است. این زوج در سال ۹۴ باهم ازدواج کردند و خبر رسمی ازدواج آن ها توسط احسان علیخانی اعلام شد. احسان علیخانی با تماسی تلفنی با مینا ساداتی و تبریک ازدواجش در برنامه سه سوت این خبر را رسانه ای کرد.

حمیدیان فعالیت هنری خودش را با تئاتر شروع کرد. او در سال ۷۹ در گروه تئاتری به سرپرستی آتیلا پسیانی بازیگری خودش را به طور حرفه ای آغاز کرد. لازم به ذکر است آشنایی با آتیلا پسیانی در دوران دانشگاه، سبب بازیگر شدن وی شد.

او برای نخستین بار در سال ۸۲ با فیلم “قدمگاه” به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور بر روی پرده نقره ای ظاهر شد. او در این فیلم به عنوان اولین کار سینمایی، با رضا کیانیان و نگار جواهریان همبازی شد.

از دیگر آثار مهم حمیدیان می توان به فیلم “هیس! دخترها فریاد نمی زنند!” به کارگردانی پوران درخشنده در سال ۹۱ و همچنین فیلمهای “چ”، “استراحت مطلق”، “سیاه نور”، “بادیگارد” و “به وقت شام” اشاره کرد.

Views: 259