زندگی نامه ایمان قیاسی/زندگی شخصی و هنری
زندگی نامه ایمان قیاسی/زندگی شخصی و هنری
ایمان قیاسی خواننده و مجری تلویزیون است که با برنامه عصر جدید احسان علیخانی بیشتر شناخته شد

به گزارش پایگاه خبری شباویز، ایمان قیاسی متولد ۳۰ خرداد ۱۳۶۲ در تهران، مجری است. فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی می باشد، فعالیت خود را با نوازندگی شروع کرد سپس وارد عرصه خوانندگی شد و حالا بعنوان مجری فعالیت می کند.

قیاسی دو برادر به نام های مرتضی و امید دارد و مادرش را در سال ۸۹ از دست داده است و برادرش مرتضی قیاسی عکاس است

از کودکی با توجه و علاقه خاصی که به موسیقی و خوانندگی داشت ابتدا شروع به نوازندگی سازهایی چون پرکاشن و سازهای بادی همچون ترومپت کرد .
اولین بار به طور رسمی و جدی خوانندگی را در سال ۸۲ شروع کرد.
قبل از خوانندگی به عنوان نوازنده در کنسرت خوانندگان دیگر حضور داشت که از جمله عباس بهادری بود که اولین خواننده ای بود که ایمان برایش پرکاشن زد .
سپس در سال ۸۲ به عنوان نوازنده با امیر تاجیک همکاری کرده و بعد از این اتفاق به عنوان هم خوان و یا خواننده فعالیت کرد.

ایمان قیاسی در اواخر سال ۸۳ شروع به ساخت اولین آلبوم خود به نام شام آخر کرده و در اواخر سال ۸۵ آنرا منتشر کرد.
این خواننده پاپ قرار بود در فیلم سینمایی سنتوری به عنوان بازیگر نقش اول بازی کند ولی لحظه آخر بهرام رادان بجای او برگزیده شد.

خواننده پاپ علاوه بر تجربه بازیگری و خوانندگی به عنوان مجری نیز در برنامه های سیما شرکت کرده که جدیدترین اجرای وی در برنامه عصر جدید که یک مسابقه استعدادیابی می‌باشد به عنوان مجری دوم در کنار احسان علیخانی به معرفی شرکت کنندگان در بین میان برنامه عصر جدید می‌پردازد.

همکاری ایشان در عصر جدید در کنار احسان علیخانی برای اولین بار نیست و وی سابق بر این نیز در برنامه ماه عسل با این مجری توانمند همکاری داشته است. یکی از خوش استایل ترین خوانندگان و مجریان صداوسیما می‌باشند که این روزها با اجرای عصر جدید به شهرت رسیده آلبوم دیگر به به نام حساسیت می باشد که در فضایی متفاوت از آلبوم اولش منتشر شده است.

ایمان قیاسی بصورت رسمی در آبان ۱۳۹۸ وقتی ۳۶ ساله بود با خانم شیبا نوروزی، مدیرعامل صنایع شیر جلگه کویر ازدواج کرد. این زوج صاحب دختری به اسم آناهید شدند.

Views: 19