زندگی نامه ایمان صفا/عکس ایمان صفا و خواهرش
زندگی نامه ایمان صفا/عکس ایمان صفا و خواهرش
ایمان صفا متولد ۳۰ آذر ۱۳۶۲ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از تئاتر شروع کرد و حالا مهم ترین خصیصه خود را صادق بودن با مردم معرفی می کند

به گزارش پایگاه خبری شباویز،ایمان صفا بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۳۰ آذر ۱۳۶۲ در تهران است. او فارغ التحصیل رشته هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران مرکز است.

او یک خانواده کم جمعیت و دوست داشتنی دارد و در صفحه اینستاگرامش خانواده اش را به این صورت به مخاطبانش معرفی کرده: خواهرم، بابا، مادر و داداش. او علاقه زیادی به خواهرش، طنین دارد و معتقد است خواهر قشنگ ترین موجود جهان در نگاه برادر است.

ایمان صفا علاوه بر بازیگری به ورزش نیز علاقه مند است.او فوتبال را به صورت حرفه ای دنبال می کند و دروازه بان تیم ملی هنرمندان می باشد. ناگفته نماند که او در نوجوانی تکواندو کار کرده، کمربند مشکی هم دارد اما به دلایل این ورزش را ادامه نداده است.

ایمان صفا کار خود را با تئاتر شروع کرد است او در تئاتر های کافی شاپ و تعداد تئاتر دیگری بازی کرده و در سریال های عملیات ۱۲۵ و مهمانان ویژه و چند کار سینمایی بازی کرده است. او با نقش حسین لطیفی درسریال “عملیات ۱۲۵” خوش درخشید و این درخشیدن منجر به این شد که در هر سه فصل این سریال حضور جدی داشته باشد .

ایمان صفا به عنوان بازیگر در عرصه فیلم و سینما هم حضور پررنگ داشته و در آثار سینمایی چون قرنطینه، من یک ایرانی‌ام، داش آکل، یقه سفیدها و شنای پروانه بازی نمود. از متفاوت ترین نقش‌هایی که ایمان ایفا کرده می‌توان به فیلم شنای پروانه کاری از محمد کارت اشاره کرد.

این بازیگر در حوزه نمایش خانگی هم در چندین اثر حضور داشته است. از سریا‌ل‌هایی که در حوزه شبکه خانگی با بازی ایمان پخش شد، می‌توان به نیسان آبی و نیوکمپ آثاری از منوچهر هادی اشاره کرد.

Views: 24