زندگی نامه الهام جعفر نژاد/دوبلور و بازیگر
زندگی نامه الهام جعفر نژاد/دوبلور و بازیگر
الهام جعفر نژاد متولد ۹ خرداد دهه ۵۰ در تهران بازیگر و دوبلور است، فارغ التحصیل رشته بازیگری و تنها فرزند خانواده است تجربه حضور در سه عرصه تئاتر، سینما، تلویزیون را دارد، دوبله و صداپیشگی از فعالیت های اصلی وی در این سال ها بوده است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،الهام جعفر نژاد متولد ۹ خرداد دهه ۱۳۵۰ در تهران دوبلور و بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است، تک فرزند خانواده بعد از دبستان همراه با خانواده خود چند سالی به کشور فرانسه مهاجرت کرد و در آنجا در کالج خصوصی سنت لویی سنت بورونو مشغول به تحصیل شد.

اواسط تحصیل مجددا به ایران بازگشت و بخاطر علاقه اش به بازیگری پس از گذراندن دوره عالی بازیگری در مدرسه بازیگری “نقش” زیر نظر اساتید بزرگ و هنرمندان نامی ایران کار حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۳ در حین تحصیل با تئاترهای دانشجویی شروع کرد.

بعد ها نیز دوره ها و کارگاه های بازیگری زیادی را زیر نظر اساتید ایرانی و اروپایی گذرانده است و دارای پایان نامه های متعددی می باشد .

الهام جعفر نژاد بازیگر و گوینده رادیو در سریال مادرانه که در سال ۱۳۹۲ از شبکه ۳ در ایام ماه مبارک رمضان پخش شد نقش همسر محمد جواد را بازی کرد.

او از بچگی عاشق نوشتن بود و در دوران کودکی عاشق کلاس انشاء بود. جعفرنژاد در عرصه صداپیشگی هم فعالیت حرفه ای دارد، او در این مورد می گوید: “حدوده چهارده سال پیش صداپیشگی را دنبال کردم و بعد از امتحانات متعدد در واحد دوبلاژ صدا و سیما و گذراندن هفتصد خان رستم ،مشغول به گذراندن دوره های آکادمیک زیر نظر اساتید مجرب این حرفه شدم.”

الهام جعفرنژاد، تجربه‌ی دوبله بیش از صدها فیلم، سریال و مستند را در کارنامه‌ی خود دارد. او در دوبله‌ی مجموعه‌های معروفی همچون “فرار از زندان”، “پرستاران”، “جواهری در قصر”، “گوریل انگوری”، “شرک”، “سیندرلا ۳″، “پزشک خانواده”، “کبری ۱۱″، “کلید اسرار”، “تام و جری”، “ساعت جادویی” و غیره حضور داشته است.

Views: 40