زندگی نامه الناز شاکر دوست/از کودکی تا شهرت خانم بازیگر
زندگی نامه الناز شاکر دوست/از کودکی تا شهرت خانم بازیگر
الناز شاکردوست بازیگر مطرح کشورمان 7 تیرماه سال 1363 در تهران متولد شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، الناز شاکردوست متولد ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان می باشد.

الناز شاکردوست در سال ۱۳۶۳ در یکی از محله های تهران چشم به دنیا گشود..در دوران دبستان عاشق بازیگری شد.دانشجوی تئاتراز دانشکده هنرو معماری دانشگاه تهران است.

او یک خواهر کوچکتر از خودش به نام الیکا دارد و یک برادر بزرگتر به نام علی دارد. برادرش علی بسیار به او شبیه است و با دیدن عکس این دو در کنار هم شاید تصور کنید که دوقلو هستند. پدر او تاجر ابزار صنعتی است و مادرش هم خانه دارد است. او بسیار عاشق مادرش است.

الناز شاکردوست با تئاتر بازیگری را شروع کرد. نخستین فیلمی که الناز شاکردوست در آن ایفای نقش کرد در سن نوزده سالگی و در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳ به کارگردانی کیومرث پوراحمد بود و در کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی دیگر ایفای نقش کرد.

او یکی از شاگرد زرنگ های کلاس در رشته ریاضی فیزیک بود و معدل دیپلم او ۱۹/۲۳ شد و سپس توانست کنکور هنر را با رتبه ۱۱ بازیگری تئاتر قبول شود.

Views: 42