زندگی نامه اشکان خدابنده/خواننده پاپ با نام هنری اشوان
زندگی نامه اشکان خدابنده/خواننده پاپ با نام هنری اشوان
اشوان فارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد، با گیتار الکترونیک شروع کرد و حالا خواننده بنام و پر طرفدار می باشد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،اشکان خدابنده معروف به اشوان در سوم مهرماه سال ۱۳۶۹ در شهر تهران بزرگ چشم به جهان گشود، او از یک خانواده ۴ نفره می باشد که پدر وی اصالتا دامغانی و مادر او اهل طالقان می باشد.


اشوان یک برادر به نام آراد دارد و پدر و مادر خود را بهترین رفیق های خود میداند و می گوید پدر و مادرش حامی او در عرصه موسیقی بودند و او را تشویق میکردند.

دایی اشوان آقای فریدون محرابی است که در رادیو فعالیت دارد و داییش باعث شده که اشوان وارد این عرصه شود.
با وضعیت مالی خوب شنیده شده از اشوان، فعلا مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده و تا حال خبری مبنی بر ازدواج او منتشر نشده است.


اشوان مدرک تحصلیی کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه آزاد تهران را دارد.
اشوان از سن ده سالگی شروع به نوازندگی گیتار و از سن ۱۵ سالگی به آموختن گیتار الکتریکی کرد و سپس نوازندگی پیانو را بصورت تجربی آغاز کرد.


همچنین اشوان به ترانه سرایی و آهنگسازی هم میپردازد که تلاش برای شعر و ملودی عام پسند با سلیقه خود در سبک غربی را نقطه قوت خود و موفقیت در این عرصه میداند.

او تنها خواننده ای است که در ایران قبل از منتشر شدن آلبوم رسمی، کنسرت برگزار کرد .و اولین کنسرتی که در کارنامه زندگینامه اشوان می بینیم، در تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ در سالن برج میلاد تهران می باشد. که بلیت‌های این کنسرت در کمتر از ۲۴ ساعت به فروش رفت.

او بعدها کنسرت‌های متعددی در تهران و شهر های دیگه اجرا کرد،که همواره با استقبال خوبی از هوادارانش مواجه شد. اشوان از جمله خواننده هایی می باشد که در زمینه موسیقی پاپ رکورد دار است و توانسته در ۹ سانس ۱۸ هزار بلیط را به فروش برساند.

Views: 19