زندگی نامه احمد مهرانفر/عکس مهرانفر با همسرش
زندگی نامه احمد مهرانفر/عکس مهرانفر با همسرش
احمد مهرانفر متولد ۱۰ خرداد ۱۳۵۴ در شهر برزک کاشان، بازیگر است، فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تهران می باشد که از تئاتر شروع کرد و با سریال «پایتخت» در نقش ارسطو به اوج شهرت رسید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،احمد مهرانفر بازیگر متولد ۱۰ خرداد سال ۱۳۵۴ در کاشان است. او مدرک کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا را دارد.

احمد مهرانفر از سال ۱۳۷۸ با حضور در تئاتر به صورت جدی، کار خود را شروع کرد و به قول خودش بسیار در تئاتر جان کنده است تا توانسته به مرور نقش های کوتاه را ایفا کند و سپس به نقش های اصلی در سینما و تلویزیون رسد.

احمد مهرانفر در فروردین ۱۳۹۷ وقتی ۴۳ ساله بود با خانم مونا فائزپور (مدل) ازدواج کرد ، آشنایی این دو سر یک پروژه مشترک هنری شروع شد خانم فائزپور دوره دیده کلاس های بازیگری هومن سیدی می باشد و برای برندهای مختلف لباس چون aspinoo ، Pinar کار کرده است.

مهران فر در تئاتر سابقه همکاری با چهره های مطرحی هم چون پرویز پرستویی، پانته‌آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی را در کارنامه هنری خود دارد. وی اولین کار سینمایی خودرا با حضور در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ تجربه کرد.

Views: 95