زندگی نامه احسان یاسین/خواننده سه زبانه
زندگی نامه احسان یاسین/خواننده سه زبانه
احسان یاسین خواننده عصر جدید متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۷۸ در تهران خواننده، آهنگساز و ترانه سرا اهل ایران است که با حضور در عصر جدید به شهرت رسید.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۷۸ در تهران بوده و در سبک موسیقی مذهبی، عرفانی اسلامی خوانندگی و ترانه سرایی می کند. یک خواهر دارد و در خانواده ۴ نفره به دنیا آمده و در رشته حسابداری تحصیل کرده است.

او در تهران به دنیا امده، اما اصالتا کاشانی می باشد. احسان یاسین یکی از خوانندگان جوان خوش صدای ایرانی است که با شرکت در فصل سوم عصر جدید به شهرت رسید. مردم ایران اغلب او را به واسطه‌ی شرکت در برنامه‌ی عصر جدید و رسیدن تا فینال فصل سوم این برنامه شناختند.

وی زمانی که ۶ ساله بود خوانش را شروع کرد و در ۱۶ سالگی به موسیقی ورود کرد و بعد از مدت کوتاهی، اولین اثر خود را منتشر کرد.

زبان مادری او فارسی است، انگلیسی میداند و به عربی نیز میخواند.
آشنایی او با زبان عربی به واسطه ی حفظ قرآنی که در کودکی انجام میداده است شکل گرفته.

وقتی کلاس پنجم دبستان بود، یادگیری زبان انگلیسی را شروع کرد و این فرایند همچنان ادامه دارد.

او میگوید این فرایند هیچگاه متوقف نمیشود و او برای همیشه یک شاگرد باقی خواهد ماند چون چیزهایی زیادی وجود دارند که باید فرا بگیرد.

احسان همکاری های زیادی با هنرمندان محبوبی از کشورهای مختلف از جمله، مصر، کانادا، آمریکا، کره جنوبی، آلبانی، اندونزی و… در زمینه های مختلف داشته است.

وی معتقد است که این سبک از موسیقی محدود به زبانها، کشورها و مرز ها نیست و باید به هر زبانی که ممکن است کارهایی در این سبک و سیاق ساخته شود.

او هدف خود را گسترش صلح و آرامش و عشق در همه جای جهان بیان میکند.

Views: 828