زندگی نامه احسان خواجه امیری/بیوگرافی+عکس خانوادگی
زندگی نامه احسان خواجه امیری/بیوگرافی+عکس خانوادگی
احسان خواجه امیری متولد ۷ آبان ۱۳۶۳ در تهران، خواننده است، فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که فعالیت خود را از آهنگسازی شروع کرد و حالا خواننده سبک پاپ است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،احسان خواجه امیری متولد ۷ آبان ۱۳۶۳ در تهران، خواننده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که فعالیت خود را از آهنگسازی شروع کرد و حالا خواننده سبک پاپ است.

احسان متولد بیمارستان هشترودیان در تهران، تنها پسر فرزانه عمیمی نژاد و ایرج خواننده مشهور موسیقی سنتی می باشد و تنها یک خواهر بنام الیکا دارد

احسان خواجه امیری در سال ۸۳ وقتی تنها ۲۰ سال داشت با همسرش لیلا ربانی آشنا شد و به مدت ۵ سال با هم در ارتباط بودند. در نهایت سال ۸۸ ازدواج کردند و سال ۹۳ صاحب یک پسر بنام ارشان شدند

او از شش سالگی با ساز ویولن آشنا شد و آواز را نزد پدرش آموخت. از هفت سالگی در کلاس های سنتور نیز شرکت می کرد و پیانو را نیز از خواهرش می آموخت.او حتی در ۱۲ سالگی برای برنامه کودک آهنگسازی کرد.

او با اجرای ترانه «جان بابا» همراه با پدر خود وارد دنیای موسیقی شد. در سال ۱۳۸۰ در سن ۱۷ سالگی اولین آلبوم خود به همراهی پدرش را با نام «من و بابا» منتشر کرد.

احسان با اجرای ترانه «هرچی آرزوی خوبه» برای سریال غریبانه در زمستان ۱۳۸۳ در میان مردم شناخته شد، در پی آن راه یافتنش به صدا و سیمای ایران او را به خواننده‌ای مطرح تبدیل کرد.

او در این سالها کنسرت های پرشماری را در ایران و خارج از ایران برگزار کرد که در این باره رکورددار محسوب می شود.

اما آلبوم «سی سالگی» که شهریور ۹۵ به بازار آمد به نوعی مجددا حضور خواجه امیری را در عرصه موسیقی پاپ تثبیت کرد. سی سالگی همان آلبومی ست که خواجه امیری آرزو کرد عاشقانه ای از جنس خاطرات فردای مخاطبانش باشد.

Views: 24