زندگی نامه احسان حاج صفی/کاپیتان تیم ملی فوتبال
زندگی نامه احسان حاج صفی/کاپیتان تیم ملی فوتبال
احسان حاج صفی بازیکن موثر و کلیدی تیم ملی و نیز سابقه چند سال حضور در تیم سپاهان و قهرمانی با این تیم را دارا می باشد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،احسان حاج‌صفی (متولد ۶ اسفند ۱۳۶۸ در کاشان) هافبک فوتبال اهل ایران و عضو تیم ملی است، تا مقطع دیپلم بیشتر درس نخوانده است، زیاد اهل حرف زدن نیست و به نوعی مرد عمل است رائول گونزالز را الگوی فوتبالی اش معرفی می کند، می گوید کم رو و خجالتی است.

فوتبال را از هفت یا هشت سالگی شروع کرد و ۱۰ ساله بود که به اصفهان آمددر ۱۱ سالگی در نونهالان ذوب‌آهن بازی کرد و بعد از سه سال که حدود ۱۴ سال داشت از این تیم خط خورد، او سپس به سپاهان رفت و تا سن ۱۷ سالگی تا رده جوانان بازی می کرد.

در سال ۱۳۸۵ با ورود به ۱۸ سالگی وارد تیم بزرگسالان سپاهان شد و تا سال ۱۳۹۱ در این تیم بازی کرد او سپس سال ۹۰ تا ۹۱ در تراکتورسازی خدمت سربازی خود را گذراند و دوباره به سپاهان بازگشت او تا سال ۹۴ با ۲۶۰ بازی ۳۲ گل برای این تیم به ثمر رساند.

احسان حاج‌ صفی در ۵ خرداد ۱۳۸۷ اولین بازی ملی خود را در مقابل تیم ملی زامبیا در ورزشگاه آزادی انجام داد او با دو پاس گل درخشانش در پیروزی ۳ بر ۲ تیم ملی ایران مقابل زامبیا در خانه درخشید.

احسان حاج‌صفی تابستان ۱۳۹۴ لژیونر شد. او به «اف.‌س.‌وی. فرانکفورت» در دسته دوم بوندس‌لیگا پیوست و زیباترین گل سال را هم برای این تیم زد اما اف‌.‌اس.وی به دسته سوم سقوط کرد تا احسان تابستان ۹۵ برگردد. استقلالی‌ها رسماً اعلام کردند با حاج‌صفی قرارداد بسته‌اند اما او حاضر به تغییر رنگ پیراهنش نشد تا بازوبند و شماره ۲۸ سپاهان را پس بگیرد. احسان وقتی رفت، مؤثرترین بازیکن لیگ بود و سپاهان وارد بحران شد. او برگشت و بحران تمام شد!

احسان حاج صفی متاهل است و در دوم تیرماه ۱۳۹۶ ازدواج کرده .وی با انتشار پست اینستاگرامی زیر خبر ازدواجش را برای طرفدارانش ارسال کرد احسان حاج صفی در پست اینستاگرامش نوشت:

مرا عهدی است با جانان که جانان جان من می باشد

Views: 39