زندگی نامه آزاده صمدی/ازدواج با هومن سیدی و علت طلاق
زندگی نامه آزاده صمدی/ازدواج با هومن سیدی و علت طلاق
آزاده صمدی متولد ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد که اهل نقاشی و عکاسی و متفاوت بودن هست و تجربه یک ازدواج ناموفق هنری هم دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،آزاده صمدی بازیگر سینما و تلویزیون متواد ۱۷ دیماه سال ۱۳۵۷ و اهل لاهیجان است،فرزند اول خانواده و دو برادر کوچکتر از خودش هم دارد .

شغل پدرش آزاد و مادرش هم مددکار اجتماعی است، آزاده صمدی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره و در مقطع لیسانس است وپس از پایان دوره پیش دانشگاهی و گرفتن دیپلم از لاهیجان به تهران مهاجرت کرد .

آزاده صمدی سال ۱۳۷۹ از ۲۲ سالگی زمانی که وارد دانشگاه سوره شد، از دستیاری تئاتر شروع کرد سپس دوره بازیگری را در موسسه کارنامه زیر نظر پرویز پرستویی گذراند.

آزاده صمدی، سال ۱۳۸۵ با سریال «راه بی پایان» به کارگردانی همایون اسعدیان جلوی دوربین رفت، سپس در فیلم کوتاه «۳۵ متری سطح آب و دندان آبی» هومن سیدی بازی کرد.

وی سینما را هم از سال ۱۳۸۹ وقتی ۳۲ ساله بود با فیلم «آفریقا» در کنار چهره هایی، چون شهاب حسینی، جواد عزتی و مینا ساداتی تجربه کرد.

آزاده صمدی با هومن سیدی ازدواج کرده بود که پس از ۷ سال زندگی مشترک از هم طلاق گرفتند. جالب است بدانید که هر دوی این بازیگر با سریال راه بی پایان به محبوبیت رسیدند و احتمالا همین سریال بود که بهانه ای برای آشنایی بیشتر این دو بازیگر باهم شد و آن ها تصمیم به ازدواج گرفتند و خبر ازدواج آن ها در سال ۱۳۸۶ نیز دلیل دیگری بر مطرح شدن آن ها بر سر زبان ها بود ولی متاسفانه این دو زوج هنری پس از ۷ سال زندگی مشترک در سال ۹۳ از هم طلاق گرفتند و تا به امروز هیچ خبری در مورد علت جدایی این دو بازیگر منتشر نشده است.

Views: 128