زندگی نامه آرون افشار/خواننده جوان و خوش صدا
زندگی نامه آرون افشار/خواننده جوان و خوش صدا
آرون افشار متولد ۱ تیر ۱۳۷۷ در مشهد ، خواننده پاپ و آهنگساز است,، در خانواده هنری رشد یافت و حالا در عرصه موسیقی پاپ حرفی برای گفتن دارد، بیشتر شهرت او از آهنگ «جانم باش» شروع شد و حالا عضو شرکت آوای فروهر است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،آرون افشار زاده در تاریخ یکم تیر ماه ۱۳۷۷ شمسی (سال ۲۲ ژون ۱۹۹۸ میلادی) به دنیا آمد، محل تولد وی در استان خراسان رضوی در شهرستان شاندیز می باشد و بنا به نسبت قومی و فامیلی، اصالتی خراسانی دارد.

هر چند که بیشتر ما، او را به اسم آرون افشار می‌شناسیم اما نام اصلی او وحید افشار است، وی در یک خوانواده هنری متولد شده است و جالب است بدانید که پدر این خواننده محبوب، به نام حبیب افشار یک خواننده و نوازنده پیانو می‌باشد.

آرون افشار زاده همچنین در یک خانواده یک برادر کوچک‌تر و نوجوان دارد که نام او عارف می باشد و در سال ۱۳۹۰ شمسی (سال ۲۰۱۱ میلادی) متولد شده است، عارف، برادر آرون نیز راه بردار و پدرش، در حال آموزش موسیقی می‌باشد و به این حرفه خاص علاقه بسیار زیادی دارد.

ایشان از طریق پدر با موسیقی آشنا شده و سپس در سن هفت یا هشت سالگی شروع به یادگیری گیتار و پیانو کرده است. مشوق ایشان در خوانندگی پدرش بوده است. آرون افشار در کودکی آهنگ گل گل گل از همه رنگ را خوانده است که این موضوع نشان از علاقه ایشان به خوانندگی از کودکی است.

آرون افشار در دوران نوجوانی خوانندگی را با خواندن برای مراسم های عروسی و مراسمات مختلف شروع کرد و پس از آن در سال ۹۴ و ۹۵ آهنگ های مختلفی را ساخت و وارد بازار کرد اما هیچ کدام  تاثیری در محبوبیت او نداشت و مورد توجه علاقه مندان به موسیقی قرار نگرفت.

معین راهبر که جز تنظیم کنندگان به نام کشورمان است، استعداد این خواننده نو ظهور و جوان کشورمان را کشف کرده و او را به شرکت فرهنگی هنری آوای فروهر معرفی کرد. معین راهبر نقش مهمی در موفقیت و به شهرت رسیدن آرون افشار داشته تا جایی که آرون افشار در اینستاگرام خود معین راهبر را برادر خود و دلیل پیشرفت کاری اش می داند. اکنون نیز بیشتر کارهایو آهنگ های آرون افشار به مدیریت معین راهبر و زیر نظر شرکت آوای فروهر انجام می گیرد.

آرون افشار در سال ۱۳۹۷، اولین آهنگ رسمی خود را با نام جانم باش با آهنگسازی خودش، تنظیم معین راهبر و ترانه سرایی عاطفه حبیبی وارد بازار کرد که این آهنگ خیلی زود طرفداران زیادی پیدا کرد و سبب شهرت او گشت.

در ۲۹ دی ماه ۱۳۹۸ در سالن میلاد تهران، آرون افشار اولین کنسرت خود را برگزار کرده که در این کنسرت، رهبری ارکستر را آقای معین راهبر بر عهده داشتند.

Views: 27