زندگی نامه آرمین زارعی/بیوگرافی آرمین ۲AFM
زندگی نامه آرمین زارعی/بیوگرافی آرمین ۲AFM
آرمین زارعی متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۶۵ در تهران، خواننده است، دانشجوی اخراجی رشته مهندسی کامپیوتر می باشد که فعالیت خود را با موسیقی رپ شروع کرد و حالا بیشتر با نام آرمین ۲afm شناخته می شود

به گزارش پایگاه خبری شباویز،آرمین زارعی متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۶۵ در تهران که با نام های هنری آرمین ۲AFM نیز شناخته می شود ، خواننده ایرانی است که در ژانر رپ و موسیقی تلفیقی و پاپ فعالیت می کند.

دانشجوی اخراجی رشته مهندسی کامپیوتر می باشد که فعالیت خود را با موسیقی رپ شروع کرد و حالا بیشتر با نام آرمین ۲afm شناخته می شود.

بصورت جدی موسیقی را از سال ۱۳۸۲ وقتی ۱۷ ساله بود با ۳ نفر از دوستاش به نام های علی ، فرهاد و مِهراد بصورت خانگی شروع کرد تا اینکه فعالیت خود را در استودیو پی گرفت.

در استودیو با رضایا آشنا شد تا اینکه به پیشنهاد او آهنگ رپ مشترکی بنام نارگل را خوانده و منتشر کردند که خیلی زود نامشان سر زبان ها افتاد.

با حسین تهی از دوران دبیرستان تا دانشگاه آزاد واحد دماوند هم کلاس بودند تا اینکه بعد از اطلاع دانشگاه از رپر بودنشان آنها را محترمانه از دانشگاه اخراج کردند.

۲AFM کوتاه شده نام خود او (آرمین) و سه نفر دیگر از دوستان همکار او در عرصه موسیقی است (علی ، فرهاد و مِهراد)

تا سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را بصورت زیرزمینی ادامه می داد تا اینکه بعد از اتفاقات سیاسی تصمیم گرفت فعالیت اش را کم کند تا مبادا دستگیر نشود.

وی پس از چند سال فعالیت هنری بدون مجوز در ایران ، در پی گرفتن مجوز از وزارت ارشاد جمهوری اسلامی اقدام کرد و پس از سه سال و هشت ماه سکوت و عدم فعالیت هنری ، سرانجام توانست مجوز فعالیت رسمی در ایران را از وزارت فرهنگ و ارشاد دریافت کند.

پس از سال ها عدم فعالیت ، در ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ نخستین تک آهنگ رسمی آرمین به نام «رفت» با مجوز وزارت ارشاد و توسط شرکت ترانه شرقی منتشر شد. آرمین زارعی نخستین کنسرت خود را در اسفند ۱۴۰۱ در تهران برگزار کرد.

در چند سال اخیر آرمین بصورت جدی بعنوان مدل با صنعت های مختلفی چون پوشاک ، عطر فروشی و نوشیدنی های مختلف همکاری داشت.

Views: 384