جزئیات هیولای قرارداد نیمار با الهلال!
جزئیات هیولای قرارداد نیمار با الهلال!
روزنامه سان انگلیس جزئیات عجیبی را از شروط نیمار برای پیوستن به الهلال بیان کرده‌ که باعث حیرت همگان شده است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ورزش سه ، قطعا اگر تابستان گذشته کسی مدعی می‌شد که یک سال دیگر شاهد حضور همزمان رونالدو، نیمار، بنزما، محرز، فیرمینو، مانه و… در عربستان خواهیم بود، کسی حتی یک درصد هم این ادعا را باور نمی‌کرد ولی نه تنها این اتفاق رخ داده بلکه به لطف سرمایه گذاری ۶.۳ میلیارد دلاری صندوق سرمایه گذاری عربستان، ستاره‌های مطرح دیگری نیز راهی خاورمیانه شده‌اند.

عقد قرارداد الهلال با نیمار که شب گذشته صورت گرفت، تنها در خواب و رویا تصور می‌شد. اما این انتقال صورت گرفت و رکورددار گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال جهان شد و کاپیتان تیم ملی برزیل، در ۳۱ سالگی راهی عربستان شد که علاوه بر دستمزد ۳۰۰ میلیون یورویی، از مزایای باورنکردنی دیگری نیز بهره مند شده است.

سان نوشته است که نیمار برای پذیرش این قرارداد، علاوه بر اینکه در طول ۲ سال دستمزد هفتگی ۲.۵ میلیون پوندی دریافت می‌کند، سه خودرو لوکس درخواست کرده است: بنتلی کانتیننتال GP، استون مارتین DBX و لامبورگینی هوراکان (قیمت کل آنها ۵۱۰۰۰۰ پوند است).

علاوه بر این، نیمار ۴ مرسدس G-Vagon برای همراهانش و یک مرسدس ون با راننده شبانه روزی برای او، خانواده و دوستانش نیز درخواست کرده که در تمام ساعات شبانه روز، باید در دسترس این بازیکن قرار بگیرد.

نیمار همچنین درخواست یک خانه بزرگ را کرده که یخچال آن باید همیشه با آب میوه مورد علاقه‌اش پر باشد. ضمن اینکه سه سونا، پنج خدمتکار شبانه روزی، سرآشپز شخصی او از برزیل و دو خدمتکار برای انجام کارهای مربوط به نظافت منزل نیز باید در اختیار فوق ستاره جدید الهلال قرار بگیرند.

یک منبع فاش کرد که نیمار خواسته است تا تمام هزینه‌های اقامتش در هتل‌ها، رستوران‌ها و شهرهایی را که در روزهای تعطیل از آن‌ها بازدید می‌کند، توسط باشگاه تامین شود و هر زمان که او و خانواده‌اش نیاز به سفر داشته باشند، مجوز استفاده از هواپیمای شخصی‌اش را بگیرد.به نوشته این روزنامه، نیمار درخواست خانه‌ای ۲۵ اتاقه برای اقامت خانواده و دوستانش کرده است و این خانه باید دارای استخری با عرض حداقل ۱۰ متر و طول ۴۰ متر باشد.

Views: 3

  • منبع خبر : ورزش سه