تانکرهاى آب در ورزشگاه آزادى مستقر شدند!
تانکرهاى آب در ورزشگاه آزادى مستقر شدند!
با پيگيرى سرپرست وزارت ورزش فعلا جلوى خشك شدن درياچه آزادى با روشى نه چندان مدرن گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ورزش سه،دریاچه آزادى که اصلى ترین پایگاه قهرمانى فدراسیون قایقرانى محسوب مى شود، با گرماى این روزهاى هواى تهران وضعیت نگران کننده اى پیدا کرده است. 

رییس فدراسیون قایقرانى که مدتى است پیگیر ماجرا شده از واکنش کیومرث هاشمى سرپرست جدید وزارت ورزش به این موضوع خبر داده که منجر به مستقر شدن تانکرهاى آب در کنار دریاچه آزادى شده است.

علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانى در واکنش به پیگیری مشکل کاهش سطح آب دریاچه آزادی به ایسنا گفت: “پس از جلسه‌ای که با کیومرث هاشمی داشتم، او بلافاصله جلسه‌ای را با آقای محرابیان وزیر نیرو و آقای زاکانی شهردار تهران داشت که تا الان چنین سرعتی را در رسیدگی به ورزش نداشتیم. طبق دستور وزیر نیرو قرار شد که هفت حلقه چاه لایروبی شده و آب آن به دریاچه آزادی منتقل شود. از دیروز هم تانکرهایی را آورده‌اند تا وقتی که لایروبی انجام می‌شود، آب دریاچه را ثابت نگه دارند و آن مقدار آبی که از سطح دریاچه تبخیر می‌شود، با استفاده از این تانکرها و تزریق به دریاچه جایگزین شود. این اقدام هم در نوع خود جالب بوده است.”

او افزود: “اگر آب دریاچه خشک می‌شد از لحاظ زیست محیطی هم مشکلاتی را وارد می‌کرد. باید از آقای سجادی وزیر پیشین ورزش و جوان هم تشکر کنم که پیگیر این مسئله بود اما سرعت‌العمل برای درمان آن را آقای کیومرث هاشمی انجام داد و کمتر از ۱۲ ساعت پیگیر شد.”

Views: 0

  • منبع خبر : ورزش سه