برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت به میزبانی بقعه متبرکه امامزاده عبدالله علیه السلام شهر یاسوج
برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت به میزبانی بقعه متبرکه امامزاده عبدالله علیه السلام شهر یاسوج
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت با عنوان عزت، اقتدار و امنیت به میزبانی بقعه متبرکه امامزاده عبدالله علیه السلام شهرستان بویراحمد برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری شباویز ، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت با عنوان عزت، اقتدار و امنیت به میزبانی بقعه متبرکه امامزاده عبدالله علیه السلام شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت با سخنرانی سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ دوازدهم آبان ماه همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: در جریان حوادث تلخ کشور، تعدادی از نیروهای خدوم و فداکار انتظامی و نیروهای بسیجی مظلومانه و ناجوانمردانه به فوز شهادت نائل آمدند.

نصیرالاسلامی ادامه داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد در آستانه اربعین شهادت این عزیزان، با هدف تعظیم و تکریم یاد و خاطره ایشان و تسکین دل بازماندگان، در شامگاه دوازدهم آبان، مراسمی را به صورت سراسری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی یادآور شد: این مراسم که تحت عنوان «عزت، اقتدار، امنیت» برگزار خواهد شد شامل تلاوت قرآن کریم، سخنرانی، مرثیه خوانی وبرنامه های دیگر می شود.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: مردم ایران اسلامی در فتنه‌های گوناگون ثابت کرده‌اند که با بصیرت و شناخت کامل از توطئه دشمنان قسم خورده نظام، از انقلاب خود حمایت کرده و اجازه نمی‌دهند که فتنه‌گران آسیبی به این کشور وارد کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنی و بدخواهی استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی پایانی ندارد و این بصیرت و شناخت مردم و پشتیبانی آنان از نظام و ولایت فقیه است که می‌تواند تمامی این توطئه‌ها را خنثی کند.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: از تمامی خدام، امنا ،واقفین ، کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و آحاد مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت بعمل می آید تا در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که یادآور حوادث مهمی در شکل گیری انقلاب اسلامی است شرکت نمایند.

Views: 2