اصلاح الگوهای مصرف یکی از مهم ترین نیازهای کشور/ضرورت اقتدار بیشتر دولت در بحث تنظیم بازار
اصلاح الگوهای مصرف یکی از مهم ترین نیازهای کشور/ضرورت اقتدار بیشتر دولت در بحث تنظیم بازار
محمودی اصل کشورمان را پر مصرف دانست و گفت: اصلاح الگوهای مصرف یکی از مهم ترین نیازهای کشور بوده تا در حوزه های مختلف نیازهای داخلی تامین شود.

 به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل ظهر امروز (۲۷ اردیبهشت) در خطبه های نماز سیاسی، عبادی لنده ضمن تاکید به رعایت تقوای الهی، گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بندگی خداوند است.

امام جمعه شهر لنده اظهار داشت: مقام معظم رهبری همانند گذشته در دیدار با کارگزاران نظام ضمن بیان مطالب راهبردی، مذاکره با آمریکا را به منزله سم دانست.

وی با بیان اینکه باید آمریکای سلطه گر و رئیس جمهور آن را به درستی بشناسیم، ادامه داد: این فرد قمار باز اعلام کرد منتظر تماس ایرانی هاست که مقام معظم رهبری پاسخی کوبنده به وی داد و فرمود:« هیچ باغیرتی بر سر نقاط قوت و قدرت خود مذاکره نمی کند».

محمودی اصل تاکید کرد: همه ما باید به خوبی بدانیم که کسانی که در داخل کشور صحبت از جنگ می کنند، از یک جنگ خیالی دم می زنند که مقام معظم رهبری فرمودند: «نه جنگ می شود و نه مذاکره خواهیم کرد».

امام جمعه لنده با اشاره به اینکه مشکلات امروز مردم با مذاکره حل نمی شود، یادآور شد: باید قوای سه گانه برای تنظیم بازار برنامه ریزی لازم را ارائه کنند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه بوی خیانت عده ای در تنظیم بازار به مشام می رسد، اضافه کرد: باید دولت مقتدرتر ورود پیدا کرده و با مدیریت شجاعانه و جهادی، برای رفع مشکلات مردم قدم بردارد.

محمودی اصل گفت: توجه به اقتصاد داخلی و ظرفیت های تولیدی در رونق می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات کشور باشد که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

خطیب جمعه لنده اظهار داشت: مردم نیز باید در وضعیت کنونی بدون توجه به شایعات فضای مجازی و پرهیز از اسراف، به داشته های خود توجه کنند تا وضعیت تولید نیز رونق بگیرد.

وی کشورمان را کشوری پر مصرف دانست و ادامه داد: اصلاح الگوهای مصرف یکی از مهم ترین نیازهای کشور بوده تا درحوزه های مختلف نیازهای داخلی تامین شود.

محمودی اصل با اشاره به اینکه در مصرف حامل های انرژی باید صرفه جویی شود، خاطرنشان کرد: افراد ثروتمند چندین برابر آحاد جامعه در حال استفاده هستند که این موضوع نشان دهنده عدم برنامه ریزی جامع در کشور است.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: میلاد باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (علیه السلام ) به نام هفته کمک به «ایتام و مستضعفان» نام گذاری شده و باید در این هفته فقرا فراموش نشوند.

Visits: 1