افزونه جلالی را نصب کنید.
اتوبوسرانی: دریافت هرگونه وجه نقد از مسافران غیرقانونی است ۰۶ آذر ۱۴۰۲

اتوبوسرانی: دریافت هرگونه وجه نقد از مسافران غیرقانونی است

شرکت اتوبوسرانی اعلام کرد که هرگونه دریافت وجه نقد رانندگان اتوبوس از مسافران، غیرقانونی است.