۵۵ مگاوات برق خورشیدی در اصفهان به مدار آمد
در جهت تحقق اهداف سند انرژی، ۵۵ مگاوات برق خورشیدی توسط نیروگاههای کوچک مقیاس وارد مدار شبکه توزیع برق استان اصفهان شد.
ادارات و بانکهای فارس فردا دورکار شدند
بر اساس اعلام استانداری فارس، دستگاههای اجرایی و ادارات استان فارس در روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه به صورت دورکار فعالیت میکنند.
کشف ۲۵ دستگاه استخراج غیرمجاز رمزارز در شیراز
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز از کشف ۲۵ دستگاه استخراج رمزارز در تونل زیرزمینی یک واحد کشاورزی خبر داد.
برقدار شدن خط ۲۳۰ کیلوولت پست نیروگاه سلطانیه زنجان
با توسعه ۲ بیخط ۲۳۰ کیلوولت در پست نیروگاه سلطانیه جهت ورود و خروج خط ۲۳۰ غایتی- ابهر، این پست با موفقیت برقدار شد.
افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶۰۰ کیلوواتی شهرک صنعتی نجفآباد ۲ اصفهان
با حضور فرماندار و مسوولان شهرستان نجفآباد، نیروگاه خورشیدی ۶۰۰ کیلوواتی بر بام سولههای صنعتی با سرمایهگذاری بخش خصوصی به بهرهبرداری رسید.
۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استانهای زنجان و قزوین وارد مدار میشود
مدیرعامل برق منطقهای زنجان با اشاره به اینکه ۲ نیروگاه خورشیدی ۵۰۰ مگاواتی توسط این شرکت در دست احداث است از صدور مجوز اتصال این دو نیروگاه به شبکه سراسری خبر داد.
بهرهبرداری بیش از ۵۰۰ نیروگاه خورشیدی در استان فارس
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از یک دستاورد مهم در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر خبر داد و گفت: در چهار ماه نخست امسال، تعداد ۵۳۰ نیروگاه خورشیدی خانگی و کشاورزی جدید با ظرفیت مجموع ۲۸۶۲ کیلووات (معادل ۲.۸۶ مگاوات) به شبکه متصل شده است.
کشف ۲۰ دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز در شاهرود
با تلاش نیروهای شرکت توزیع برق استان سمنان و همکاری نهادهای قضایی و امنیتی، ۲۰ دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز از یک منزل مسکونی در شهرستان شاهرود شناسایی و جمعآوری شد.
تابستان زیر سایه ۷۷ هزار مگاوات مصرف برق / با همکاری مردم میتوانیم از تابستان داغ عبور کنیم
با رسیدن به میانه تابستان و شدت گرفتن گرمای هوا، مصرف برق در کشور به آستانه ۷۷ هزار مگاوات رسیده است؛ عددی که در صورت ادامه روند افزایشی، میتواند پایداری شبکه را با چالش مواجه کند. با این حال، مدیران صنعت برق تأکید دارند که عبور موفق از تابستان تنها با همکاری و همراهی مردم ممکن خواهد بود.
چهار شهر ایران در جدیدترین فهرست گرمترین نقاط جهان / هشدار درباره استمرار موج گرما و لزوم مدیریت مصرف انرژی
در تازهترین گزارش جهانی درباره دمای هوا، نام چهار شهر از ایران در میان ۱۰ نقطه گرم ثبتشده روی کره زمین قرار گرفته است؛ همزمان سازمان هواشناسی از تداوم موج گرما در جنوب کشور خبر داده و کارشناسان نسبت به پیامدهای آن بر منابع آب، برق و سلامت عمومی هشدار میدهند.
