صرفه جویی یک میلیون مترمکعب آب در گچساران با بسته شدن چاه های غیرمجاز
رئیس اداره امور آب گچساران گفت: با مسدود کردن چاههای بدون مجوز و فاقد پروانه از سال گذشته تاکنون از برداشت غیرمجاز یک میلیون و ۵۰ هزار متر مکعب آب در گچساران جلوگیری شد.
واحدهای شیرین سازی مجتمع پالایشگاهی گاز گچساران پس از چهار سال تعطیلی وارد مدار شد
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: واحدهای شیرین سازی، بازیافت مایعات گازی و یوتیلیتی مجتمع پالایشگاهی گاز و گاز مایع ۱۲۰۰ پس از پایان عملیات تعمیرات اساسی مجتمع به همت نیروهای عملیاتی نفت و گاز گچساران پس از چهار سال تعطیلی وارد مدار تولید شد.
مهار نشت خط لوله نفت در گچساران
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: نشت خط لوله نفت خط ۴۸ اینچ صادراتی گچساران با بهره گیری از توانمندی و ظرفیت انسانی و تجهیزاتی و با حرکت جهادی متخصصان این شرکت امروز (یکشنبه) کنترل و مهار شد.
رشد پرشتاب توسعه زیرساخت های درمانی در گچساران
اجرای ۱۵ طرح بهداشتی، درمانی و آموزش، نوسازی و تجهیز مراکز درمانی و تکمیل و روند افزایشی طرح های سوانح سوختگی گچساران، پلی کلینیک دندانپزشکی، همراه سرای بیمار در بیمارستان های بیبی حکیمه و شهید رجایی، ساخت چهار پایگاه سلامت، کاهش مرگ و میر کودکان حکایت از رشد پرشتاب توسعه زیرساخت های بخش بهداشت و درمان در ۲ سال اخیر در شهرستان گچساران دارد.
تامین ۱۲هزارو ۸۹۹ قلم کالای مورد نیاز شرکت نفت گچساران
رییس اداره تدارکات و امور کالا شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: ۱۲هزارو ۸۹۹ قلم انواع کالای مورد نیاز این شرکت در سه سال گذشته تاکنون با هدف حمایت از تولید داخلی، از سوی تولیدکنندگان و سازندگان داخلی ساخته شده و در اختیار بخش های مختلف قرار گرفته است.
صنعت و نفت گچساران همه بیمه شدگان تامین اجتماعی را زیر پوشش درمانی قرار می دهد
مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقدمات افزایش خدمات رسانی درمانی صنعت نفت گچساران به همه بیمه شدگان تامین اجتماعی فراهم شد.
توزیع ۷هزار و ۵۰۰ پرس غذا همزمان با عاشورای حسینی در گچساران
مسئول موکب طریق الکربلا گچساران گفت: با کمک خیران و تلاش موکب طریق الکربلا گچساران ۷هزار و ۵۰۰ پرس غذا در این شهرستان همزمان با عاشورای حسینی بین مردم و نیازمندان توزیع شد.
۴۸ هزار تن محصول صیفی در گچساران برداشت شد
مدیر جهاد کشاورزی گچساران گفت: بیش از ۴۸ هزارو ۱۴۰ تن صیفی جات در مزارع کشاورزی این شهرستان امسال برداشت شد.
سوگ مادران گچسارانی و باشتی در همایش شیرخوارگان حسینی
همزمان با ششمین روز ماه محرم مادران شهرستان های گچساران و باشت در حالی که فرزندان خرد سال خود را در دست داشتند، روز جمعه در سوگ شهادت طفل ۶ ماهه دشت نینوا با حضرت رباب همنوا شدند.
بیش از۲۲ هزار تن گندم مازاد کشاورزان گچساران خریداری شد
مدیر جهاد کشاورزی گچساران گفت: بیش از ۲۲هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان این شهرستان خریداری و تحویل مراکز سیلویی و بذری شد.
