زندگی نامه سعید الهویی/مربی فوتبال
سعید الهویی (زادهٔ ۲۴ آبان ۱۳۶۱، تهران) مربی فوتبال و بازیکن پیشین فوتبال اهل ایران است. وی هماکنون دستیار امیر قلعهنویی در تیم ملی فوتبال ایران میباشد
زندگی نامه ژاله علو/زندگی هنری و علت فوت
ژاله علو متولد ۱۳۰۶ در تهران شاعر، گوینده رادیو، صداپیشه و هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون ظهر امروز سوم دی در ۹۷ سالگی درگذشت
زندگی نامه اکبر میثاقیان/مربی فوتبال
اکبر میثاقیان متولد ۲ فروردین ۱۳۳۲ در شهر گنبدکاووس ، سرمربی فوتبال است بعنوان مدافع فوتبال را از تیم تاج شروع کرد تا اینکه در ۳۷ سالگی با پیراهن ابومسلم فوتبال را کنار گذاشت و از سال ۱۳۷۰ وارد عرصه مربیگری شد
زندگی نامه عبدالصمد مرفاوی/مربی فوتبال
به گزارش پایگاه خبری شباویز،عبدالصمد مرفاوی (زاده ۲۸ اردیبهشت ۱۳۴۳) بازیکن پیشین و مربی فوتبال ایرانی است مرفاوی در دوران حضور فوتبالیاش در ایران بارها در تیمهای مختلفی از جمله نیرویزمینی٬دارایی٬استقلال٬بهمن و در خارج از ایران تیمهای الکویت و تیونگ بارو توپ زد. عبدالصمد مرفاوی در دو دوره به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران را هدایت کرد، که هر دو دوره بعد از […]
پایان گاریدو در پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس به طور رسمی از پایان همکاری با سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.
رشد ۳۸ درصدی تولید برق نیروگاههای خورشیدی
توسعه استفاده از نیروگاه های تجدیدپذیر و بهویژه نوع خورشیدی آن سبب شده انرژی تولیدی نیروگاههای خورشیدی کشور ۳۸ درصد رشد داشته باشد.
۳۲۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزارو ۲۰۰ انشعاب در شهرها و روستاهای این استان ساماندهی و به انشعاب مجاز تبدیل شد.
میزان بارندگی ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش ممبی از توابع شهرستان بهمیی شاهد بیشترین بارندگی سامانه اخیر تا ساعت ۱۸.۳۰دقیقه امشب بود.
۱۰۰ میلیارد تومان صرف افزایش ظرفیت برق لارستان شد
شرکت برق منطقه ای فارس اعلام کرد: با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان، با اضافه شدن یک ترانس ۱۲۵ کیلوولت آمپر، ظرفیت پست ۲۳۰ کیلوولت لارستان از ۳۷۵ به ۵۰۰ مگاولت آمپر افزایش یافت.
ادارات فارس مکلف به کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق شدند
مدیرعامل شرکت توزیع برق شیراز اعلام کرد: با هدف مدیریت مصرف در فصل سرما و جبران بخشی از ناترازی برق، ادارات و ارگانهای این استان به کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته ملزم شدند.










