قالیباف به مسقط رفت
قالیباف به مسقط رفت
محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبر گزاری فارس،محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.

قالیباف در سفر به عمان با آقای «هیثم بن طارق» سلطان عمان دیدار و در خصوص ارتقای همکاری‌های دوجانبه و نیز تشریک مساعی برای تثبیت ترتیبات ایرانی اداره تنگه هرمز گفت‌وگو خواهد کرد.

در این سفر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه، رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان را همراهی می‌کند.

بازدیدها: 1