خداحافظی بازنشسته‌ها با وزارت نفت
خداحافظی بازنشسته‌ها با وزارت نفت
بازنشستگان وزارت نفت از سمت‌های مدیریتی خداحافظی کردند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبر گزاری فارس،کلیه افراد بازنشسته وزارت نفت که در پست‌های مدیریتی فعال می‌کردند، از این وزارت‌خانه برکنار شدند.

پیش‌تر سازمان بازرسی با انتشار نامه‌ای خواستار منفک شدن تعدادی از بازنشستگان از سمت‌های مدیریتی رده بالای وزارت نفت بود.

در راستای عمل به قانونی ۷۵ نفر از بازنشستگان وزارت نفت از سمت خود عزل شده‌اند.

بازدیدها: 3