به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از توانیر،محسن برنجی بناب معاون بهرهبرداری شرکت برق منطقهای آذربایجان در تشریح اقدامات انجام یافته برای رفع عیب مذکور اظهار داشت: خروج حفاظتی ترانسفورماتور مذکور، منجر به ترکیدن بوشینگ طرف ۲۳۰ و ۱۳۲ کیلوولت و موجب محدودیت در تامین بار رینگ تبریز شد که بلافاصله با وصل خط “والی – فناوری” به “کندوان – ماشین سازی”، بخشی از بار تبریز از این طریق تامین شد.
وی افزود: برای جلوگیری از پرباری خط “شفا – شهریار” و “ترانسفورماتور اول (T۱) والی پست والی و “سردرود – امامیه”، علاوه بر انجام ترموگرافی و رفع عیب در همان شب (بدون اعمال خاموشی)، آرایش رینگ تبریز نیز از حالت “حلقوی” به “شعاعی” تغییر یافت تا شرایط بهرهبرداری بهبود یابد.
بازدیدها: 2





