راه‌اندازی مراکز راهبری منطقه‌ای در سبزوار و تربت حیدریه
راه‌اندازی مراکز راهبری منطقه‌ای در سبزوار و تربت حیدریه
استاندار خراسان رضوی با حضور در مرکز راهبری شبکه و پایش بار شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، از نزدیک در جریان آخرین اقدامات این شرکت در زمینه مدیریت بار و تأمین برق مشترکان قرار گرفت و مرکز راهبری سبزوار و تربت حیدریه نیز راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از توانیر،در این بازدید مظفری ضمن آشنایی با روند مدیریت بار و رسیدگی به فوریت‌های برق، از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی کارکنان قدردانی کرده و نقش این مراکز را در پایداری شبکه و پاسخگویی سریع به حوادث بسیار مهم دانست.
در ادامه خدابنده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، با ارائه نمودارهای تحلیلی مصرف، به تشریح روند کنترل و راهبری شبکه و مدیریت پیک بار با بهره‌گیری از سامانه‌های سابات و اسکادا پرداخت.
وی همچنین از راه اندازی مراکز راهبری منطقه‌ای در سبزوار و تربت حیدریه به منظور تفویض اختیارات، پشتیبانی مرکز اصلی و رعایت الزامات پدافند غیرعامل خبر داد.
اسدی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت نیز با اشاره به برنامه‌ریزی برای مدیریت بار اضطراری با رعایت ملاحظات لازم، سامانه اتوماسیون شرکت را نقطه قوت این بخش در حفظ پایداری شبکه عنوان کرد و در محل مرکز سمپات با اشاره به برنامه افکارسنجی که در جهت افزایش رضایت مشترکین انجام می‌شود توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

بازدیدها: 7