به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبر گزاری فارس،استانداری فارس در اطلاعیهای اعلام کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم مصرف بهینه انرژی به استناد مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان و نیز موافقت استاندار فارس به اطلاع میرساند فعالیت کلیه دستگاههای اجرایی استان اعم از مؤسسات عمومی دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی شرکتهای دولتی بانکها، مدارس دانشگاهها و بیمهها روز چهارشنبه ۲۲ مردادماه دورکار میباشند.
به منظور خدمات دهی به هم استانیهای محترم شعبات بانکها بصورت استقرار کشیک فعالیت کنند. کلیه مراکز خدمات رسان بهداشتی و درمانی بیمارستانها اورژانس مراکز امدادی و اتفاقات خدمات امداد جادهای بخشهای عملیاتی دارای نوبت کاری آتش نشانی پاسگاهها و مراکز انتظامی مراکز تأمین کالاهای ضروری بخش عملیاتی پست، طبق روال قبل ارایه خدمت میکنند.
بازدیدها: 8





