ادارات فارس چهارشنبه دورکار شدند
ادارات فارس چهارشنبه دورکار شدند
استانداری فارس اعلام کرد با هدف مدیریت مصرف انرژی فعالیت کلیه دستگاه‌های اجرایی استان روز چهارشنبه ۲۲ مردادماه به صورت دورکاری خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبر گزاری فارس،استانداری فارس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم مصرف بهینه انرژی به استناد مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان و نیز موافقت استاندار فارس به اطلاع میرساند فعالیت کلیه دستگاه‌های اجرایی استان اعم از مؤسسات عمومی دولتی و نهاد‌های عمومی غیر دولتی شرکت‌های دولتی بانک‌ها، مدارس دانشگاه‌ها و بیمه‌ها روز چهارشنبه ۲۲ مردادماه دورکار می‌باشند.

به منظور خدمات دهی به هم استانی‌های محترم شعبات بانک‌ها بصورت استقرار کشیک فعالیت کنند. کلیه مراکز خدمات رسان بهداشتی و درمانی بیمارستان‌ها اورژانس مراکز امدادی و اتفاقات خدمات امداد جاده‌ای بخش‌های عملیاتی دارای نوبت کاری آتش نشانی پاسگاه‌ها و مراکز انتظامی مراکز تأمین کالا‌های ضروری بخش عملیاتی پست، طبق روال قبل ارایه خدمت می‌کنند.

بازدیدها: 8