زندگی نامه نیما کرمی و همسرش زینب زارع
زندگی نامه نیما کرمی و همسرش زینب زارع
نیما کرمی متولد ۲۳ تیر ۱۳۵۶ در اصفهان ، مجری و تهیه کننده تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه آزاد می باشد که در کنار کار هنری طراح اکسسوری منزل می کند و همسرش هم مجری و طراح لباس است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،نیما کرمی مجری صدا و سیما متولد خرداد ماه سال ۱۳۵۶ در تهران است، وی فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران در مقطع لیسانس از دانشگاه آزاد است .

او فرزند شهریار کرمی گوینده قدیمی رادیو است و صدای او تداعی‌کننده صدای پدرش می‌باشد.

نیما کرمی به‌واسطه شغل پدرش وارد این حرفه شد و عاشق اجرا شد و برای اولین بار در ۵ سالگی برای تیزری که در مورد واکسیناسیون ساخته شد در رادیو حرف زد و در ۱۶ سالگی کارش را با بازی در سریال روزه داران کوچک آغاز کرد.

بعدازآن در سال ۱۳۷۴ در واحد دوبلاژ شبکه ۵ کارش را شروع کرد و به پیشنهاد دوستان پدرش وارد اجرای رادیو و تلویزیون شد. او در این سال‌ها حضور کم‌رنگی در بازیگری داشته است و در چند تئاتر حرفه‌ای و یک تله‌فیلم بازی کرده است.

نیما کرمی در سال ۱۳۸۵ با زینب زارع که یکی از مجریان توانا و محبوب ایرانی هستند به‌واسطه اجرا در رادیو آشنا شد.

نیما کرمی می‌گوید: چون من و همسرم از قبل همدیگر را می‌شناختیم و پیرامون بسیاری از مسائل با یکدیگر به توافق رسیده بودیم درنتیجه در روز خواستگاری استرس چندانی نداشتیم و این مراسم به ما چندان سخت نگذشت و بیشتر جنبه معارفه خانواده‌ها با یکدیگر را داشت چون مادر بسیاری از زمینه‌ها با یکدیگر هم‌فکر بودیم، درنتیجه مراسم خواستگاری با خیروخوشی گذشت و اصلاً در آن از سختگیری‌های رایج خبر نبود.

زینب زارع می‌گوید که باوجوداینکه مدت زیادی از ازدواج ما گذشته است اما همچنان با عشق و علاقه باهم زندگی می‌کنیم و هرروز که می‌گذرد عشق آن‌ها عمیق‌تر می‌شود.

زینب زارع از مجریان توانمند صداوسیمای ایران است. او می‌گوید که در سال ۸۲ دانشجوی تئاتر بودم و از طریق یکی از دوستانم مطلع شدم که برای گروه نیمرخ تست اجرا می‌گیرند، استودیوی این برنامه نزدیک دانشگاه ما بود، برنامه مربوط به نوجوانان و مجری برنامه هم مژده لواسانی بود و برای این برنامه مجری دوم می‌خواستند و اجرای من موردقبولشان واقع شد که پس‌ازآن به رادیو رفتم و کار اجرا را ادامه دادم تا به امروز …

Visits: 15