کاهش قیمت طلا و بهای دلار‌ در معاملات امروز پایتخت
کاهش قیمت طلا و بهای دلار‌ در معاملات امروز پایتخت
قیمت سکه طلا و دلار آزاد امروز 14 آذر، در جریان معاملات بازار نسبت به روز ‌یکشنبه کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس، ۴۲ هزار و ۲۵۷ تومان و در بخش حواله‌ ۳۸ هزار و ۴۱۶ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۱ هزار و ۸۲۶ تومان خریداری و با نرخ ۴۲ هزار و ۲۶۰ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۵ هزار و ۷۳۳ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۵۰۶ تومان ارزش‌گذاری شده است.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۰ هزار و ۱۳۰ تومان معامله شد؛ در جریان معاملات امروز نسبت به روز گذشته قیمت دلار غیررسمی با کاهش ۱۰۰ تومانی معامله شد.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه طرح قدیم‌ در بازار امروز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به نرخ ۲۵ میلیون و ۸۱۳ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۱۹۸ هزار تومانی به قیمت ۲۹ میلیون و ۴۰۱ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار با افت ۲۰۰ هزار تومانی به نرخ ۱۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۷۶۵ هزار تومان نرخ‌گذاری شد. نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان بوده است.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز با کاهش ۱۷ صدم درصدی، ۲۰۲۶ دلار است.

Views: 1