پیش بینی ۴۰۰ برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه وبویراحمد
پیش بینی ۴۰۰ برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه وبویراحمد
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۴۰۰ برنامه برای گرامی داشت مقام معلم در این استان با همکاری مناطق آموزشی شهرستانهای ۹ گانه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،سید ولی موسوی روز سه شنبه در نشست ویبناری کارشناسان روابط عمومی شهرستانها ومناطق استان کهگیلویه وبویراحمد با موضوع بزرگداشت هفته معلم اظهار داشت: برنامه های هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت با شعار “همه مدیون توییم” با تجدید میثاق با شهدا و حضور مسئولان و اولیاء دانش آموزان در کلاسهای درس معلمان در مدارس آغاز می شود.

وی اجرای برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی با حضور معلمان خلاق ،ایثارگر و فداکار، تهیه مستند و کلیپ از برنامه های خودجوش دانش آموزان ، تهیه کلیپ های یک دقیقه ای از روسای ادرات، نهادها و دستگاههای مختلف با موضوع جایگاه و منزلت و ارزش کار معلمی و تبریک روز معلم، تبلیغات محیطی و رسانه ای با هماهنگی شهرداری و ادارات مختلف با موضوع مقام معلم و تهیه تیزر از افراد شاخص علمی ،ورزشی،فرهنگی،اجتماعی و نخبه شناخته شده در خصوص مقام و جایگاه معلم را ، بخشی از برنامه های هفته معلم اعلام کرد.

موسوی تصریح کرد: نواختن زنگ سپاس معلم، دیدار با خانواده های معلمان شهید، جانباز و ایثارگر، سخنرانی مدیرکل و روسای آموزش و پرورش قبل از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ،برپایی میز خدمت و تجلیل از معلمان برترشهرستانی و استانی بخش دیگری از این برنامه های هفته معلم است.

وی با اشاره به اجرای ۲۸ برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی و این استان افزود: اختصاص یک برنامه تلویزیونی به مدرسه تحولی استان برای اطلاع خانواده ها و الگوگیری مدیران مدارس نیز پیش بینی شده است.

موسوی اظهار کرد: برای گرامی داشت مقام معلم از خاطرات اقشار مختلف مردم در خصوص مدرسه و معلم مستند و کلیپی ساخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این هفته فعالیتهای روابط عمومی شهرستانها و مناطق در هفته معلم ارزیابی و روابط عمومی های برتر معرفی خواهند شد.

استان کهگیلویه و بویراحمد با ۷۲۶ هزار نفر جمعیت،هشت شهرستان و۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه حدود ۱۷۲ هزار دانش آموز و بزرگسال دارد که در سه هزار و ۱۸ باب آموزشگاه زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می کنند.

از کل دانش آموزان استان، ۴۹ درصد از آنان را دختران و ۵۱ درصد را پسران تشکیل می دهند

Views: 2