پیام تبریک رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت روز وقف
پیام تبریک رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت روز وقف
حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی فرارسیدن هفته وقف را به همه دست‌اندرکاران و اصحاب وقف تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،

در این پیام تبریک آمده است:
سازمان اوقاف و امور خیریه افتخار دارد امانتدار واقفان خیراندیشی باشد که موهبت خداداد را برای کسب رضایت خلق در اختیار مخلوق قرار داده‌اند.
موقوفات ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه متکثر و مختلفی دارد که هرکدام از آنها دارای ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، مذهبی و فرهنگی است که می‌تواند تأثیر شگرفی بر ارتقاء جامعه اسلامی بگذارد و در عرصه فرهنگ، دین، علم و فنآوری، زمینه‌ساز تشکیل تمدن اسلامی باشد.
تلاش سازمان اوقاف بر این است که از طریق ارتقای بهره‌وری موقوفات فعال، احصا و خروج موقوفات معطل و راکد از حالت انفعال، با توجه به نیات واقفان عزیز، نقش پررنگی در بهبود وضعیت معیشتی مردم ایران اسلامی خصوصاً در دوران تحریم داشته باشد.
ارتقای بهره‌وری اقتصادی موقوفات، حمایت ویژه از دانش بومی و شرکت‌های دانش‌بنیان، احیا و ساماندهی امور خیریه، برگزاری و ارتقاء سطح کمی و کیفی مسابقات قرآن کریم، همکاری با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، کمک به سیل زدگان، برنامه‌ریزی و انجام فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی در امامزادگان و بقاع متبرکه و ساماندهی مراکز درمانی و آموزشی ازجمله مهمترین فعالیت‌های اخیر سازمان اوقاف و امور خیریه بوده است.
فرصت را مغتنم شمرده فرارسیدن روز و هفته وقف را به همه دست‌اندرکاران و اصحاب وقف تبریک عرض نموده از خدای سبحان، توفیق خدمت هرچه بهتر و شایسته‌تر به اسلام و مسلمین را در سایه امام عصر(عج) و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت مسئلت می‌نمایم.
سیدمهدی خاموشی
۱۴۰۲/۰۷/۱۰

Views: 6