پیام تبریک دکتر حاج غلامرضا دهقان ناصرآبادی به مناسبت میلاد امام علی علیه السلام
پیام تبریک دکتر حاج غلامرضا دهقان ناصرآبادی به مناسبت میلاد امام علی علیه السلام
دکتر حاج غلامرضا دهقان ناصرآبادی فعال سیاسی و اجتماعی شهرستان های کازرون و کوهچنار به مناسبت میلاد حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، متن پیام تبریک دکتر حاج غلامرضا دهقان ناصرآبادی فعال سیاسی و اجتماعی شهرستان های کازرون و کوهچنار به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

«پیامبرگرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم»: اَنا مدینهُ العِلم و علیٌّ بابُها فَمَن اَرادَ المَدینَهَ فَلْیَأْتِها مِن بابِها.
من شهر علم هستم و علی علیه‌السلام دروازه آن، هر کس که آهنگ شهر کند باید که از دروازه آن وارد شود.

ماه رجب، ماه نزول رحمت الهی و استجابت دعاست. سیزدهم رجب، روز میلاد خجسته مولود کعبه، حضرت علی (ع)، آغازگر اشاعه عدالت، ولایت و اسوه ایمان و شجاعت است.یگانه مردی که در خانه خدا چشم به جهان گشود و در خانه خدا نیز به رستگاری رسید.

اینجانب برخود لازم می دانم سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع)، روز پدر را صمیمانه به مردم ولایت مدار و مومن شهرستان های کازرون و کوهچنار تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم با استعانت از خداوند منان، با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی امیر مومنان حضرت علی (ع) و ائمه اطهار (ع) در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشیم.

غلامرضا دهقان ناصرآبادی

Views: 98