پاسخ محکم جهاد اسلامی به تهدید صهیونیست‌ها درباره حمله زمینی به غزه
پاسخ محکم جهاد اسلامی به تهدید صهیونیست‌ها درباره حمله زمینی به غزه
سخنگوی سرایا القدس با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در نبرد طوفان الاقصی، به تهدیدهای این رژیم درباره حمله زمینی به غزه پاسخ محکمی داد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، ابوحمزه سخنگوی سرایا القدس -شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین- شامگاه امروز یکشنبه تأکید کرد که نیروهای مقاومت به شدت، مقرهای نظامی و شهرکهای اسرائیلی را هدف قرار می‌دهند.

خبرگزاری شهاب به نقل از ابوحمزه گزارش داد، دشمن صهیونیستی برای کوچاندن اجباری ملت فلسطین، بیهوده تلاش می‌کند و به همین دلیل، تمامی اصول دینی، قانونی و انسانی را زیر پا می‌گذارید، ولی نخواهد توانست در عزم این ملت، خللی ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه ملت و مقاومت فلسطین در این جنگ، هیچ راهی جز پیروزی ندارند، ادامه داد: به دشمن می‌گوییم که به خدا سوگند، شما را در عمق رژیمتان شکست داده‌ایم.

ابوحمزه درباره هشدارهای رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله زمینی به غزه، گفت: مردانی را برای شما آماده کرده‌ایم که عاشق کشته شدن در راه خوداوند هستند. به جهنم [غزه] خوش آمدید!».

جنبش مقاومت اسلامی حماس عملیات «طوفان الاقصی» را از روز شنبه ۷ اکتبر   علیه رژیم صهیونیستی آغاز کردند. در این عملیات، بیش از هزار صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند و همچنان حملات علیه مواضع صهیونیستی ادامه دارد.

رژیم صهیونیستی نیز که از پاسخ به نیروهای مقاومت عاجز مانده است، به بمباران غیر نظامیان روی آورده است که تا کنون بیش از دو هزار شهروند فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

Views: 1